Synthmeeting Nijmegen 2013

Als ik naar bebaarde solo-gangers met een sociale handicap wil gaan, hoef ik maar een paar kilometer te rijden naar de sociale werkvoorziening. :) Daar is de koffie overigens gratis en kosten belegde broodjes geen drol.

lijkt me een prima reden om thuis te blijven, toch ;)

iemand een laptopje mee ? zag ze vorig jaar wel al erbij , tussen alle modulaire geweld.
weet alleen niet meer of 6 ervoor gezorgd had ? ( waarschijnlijk wel, hij voelt dat soort dingen ook altijd meteen aan)

Ik ben tegenwoordig ook bebaard soms wel en soms niet, maar wel gewassen whahaha... digitaal fundamentalist, niet echt... niet mijn ding het fundamentalisme... hehe...

Ik ruik meestal redelijk fris, ben doorgaans redelijk dicht op de huid geschoren (met uitloop van paar dagen soms) en ben zowel gecharmeerd van digitaal, analoog als software.

ik ben zowel digitaal als analoog fundamentalist...

en als ik mijn baard laat staan, dan poets ik ook mijn tanden niet meer....

oppassen geblazen dus , als ik mij in deze conditie bevindt....

:peukie:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er lieden zijn die hun iPad meenemen om te laten zien hoe deze in de studio gebruikt wordt. Om nou vanuit Mokum helemaal naar Nijmegen te rijden om de dag door te brengen met alleen ongewassen, bebaarde analoog fundamentalisten, vind ik ook maar zo zo ;).

Anyone?

:peukie:

denk dat ik wel mm iPad mini met nave aan de OT ga hangen...

maar men neemt toch ook wel wat leuke ''echte'' gear mee?
gezellig samen zijn kan toch ook met apparatuur erbij, is juist toch leuk om veel gear uit te kunnen proberen?
vorig jaar vond men mijn jp8000 en , dark energy met analoge delay toch wel heel leuk om mee te spelen.
overigens zijn die al uit mijn assortiment verdwenen. kom nu met Virus KB en tr-707, dr-55 of zo en misschien
mijn Macbeth Micromac modular systeem.!!!!!

is er al een overzicht beschikbaar met inschrijvingen?

Tis nog een eindje rijden dus ik moet nog een zetje krijgen. Maar als ik ga dan komt er leuk oud analoog synth spul mee.

Ik ga vanuit Dordrecht met de auto, dus kan mensen op de route meenemen als het nodig is.

attachment.php

Ok moi..

Attachments

• Screen shot 2013-07-04 at 7.55.29 PM.jpg
    Screen shot 2013-07-04 at 7.55.29 PM.jpg
    42,3 KB · Bekeken: 78
Ik heb me ook aangemeld. Ik neem of de Voyager mee en anders een speelbaar/bedienbaar Mopho setje afhankelijk van de gekozen vervoersvorm.

Gezellig!

Ook ik heb me aangemeld. Ik neem sowieso mijn nieuwe MS-20 mini mee en misschien ook mijn DIY modular (mits ik een aantal extra modules af heb)

Back