GentleG
Virtueel lid
Ik kom ook.
Ergens in de namiddag met Veolia ...
En ik zal wat doe-het-zelf midi spul meenemen.

Ergens in de namiddag met Veolia ...
En ik zal wat doe-het-zelf midi spul meenemen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ook ik moet mij helaas afmelden, zij het om een heel andere reden: inmiddels is gebleken dat ik bij het modteam te boek sta als querulant, als iemand met een "historie". Blijkbaar is die historie zelfs van dien aard dat een mod heeft gemeend dat het onvermijdelijk was om dat eens openlijk te zeggen. Het is dan natuurlijk een beetje raar om gezellig biertjes te gaan staan drinken met mensen van wie je zojuist, bij wijze van "lifetime award", een gele kaart hebt gekregen.
Sterker nog. Wij zijn hier te gast bij Stichting Synthforum en hebben ons te voegen naar de regels en de beslissingen van de gastheren. Als je dat niet kunt of wilt, of als protest niet helpt, moet je je conclusies trekken. Ik ben erg ongelukkig met de mod-benoeming van een forumlid dat mijn werk op SF van meet af aan, keer op keer op keer heeft getrold en gesaboteerd. Ik heb gezegd wat ik daarvan denk en als antwoord die gele kaart gekregen. Het gebrek aan vertrouwen tussen modteam en mij is met die twee feiten wederzijds geworden. Mij rest dus geen andere mogelijkheid dan mij geheel terug te trekken van SF.
Het ga jullie goed.

Ik zie Rutger hier niet graag weggaan.
Misschien dat niemand het in de gaten had dat achter het bèta schrijven een gevoelig man huisde.
kom jongens we zijn allemaal wel eens van alles en zo....

Ik zie Rutger hier niet graag weggaan. Hij is een brenger. Iemand die, op een wetenschappelijke manier, zeer veel te vertellen heeft. Voor mij was het een enorm leuke wisselwerking, dat vergelijken van modulaire klank synthese en zijn WaveWizzard(prima en onlangs zelfs weer uitgebreid programma).
Misschien dat niemand het in de gaten had dat achter het bèta schrijven een gevoelig man huisde.

M'n zoon heet Niels heh, ik ben Robbie
Meneer Erwin A2 racer... of was het nou Edwin
Als je op de motor komt, zeg het dan effe. Kleine Niels hier is gek van alles met wielen en verbrandingsmotor.

Zijn er ook nog mensen die vanaf regio Amersfoort of Utrecht naar de meeting komen?
Ik zou anders ook eventueel iemand mee kunnen nemen vanaf deze regio.
Grijs kenteken en slechts een bijrijders stoel met veel bergruimte voor gear.

Oh dat is alweer over een week ja
Nog goede OV tips? Gewoon naar Nijmegen en dan bus/taxi? Ik heb wel zin in een biertje dus niet zo'n trek om met de auto te gaan.