Synthmeeting Nijmegen 2013

Ook ik moet mij helaas afmelden, zij het om een heel andere reden: inmiddels is gebleken dat ik bij het modteam te boek sta als querulant, als iemand met een "historie". Blijkbaar is die historie zelfs van dien aard dat een mod heeft gemeend dat het onvermijdelijk was om dat eens openlijk te zeggen. Het is dan natuurlijk een beetje raar om gezellig biertjes te gaan staan drinken met mensen van wie je zojuist, bij wijze van "lifetime award", een gele kaart hebt gekregen.

Sterker nog. Wij zijn hier te gast bij Stichting Synthforum en hebben ons te voegen naar de regels en de beslissingen van de gastheren. Als je dat niet kunt of wilt, of als protest niet helpt, moet je je conclusies trekken. Ik ben erg ongelukkig met de mod-benoeming van een forumlid dat mijn werk op SF van meet af aan, keer op keer op keer heeft getrold en gesaboteerd. Ik heb gezegd wat ik daarvan denk en als antwoord die gele kaart gekregen. Het gebrek aan vertrouwen tussen modteam en mij is met die twee feiten wederzijds geworden. Mij rest dus geen andere mogelijkheid dan mij geheel terug te trekken van SF.

Het ga jullie goed.

Dat vind ik jammer.

Bovenstaande post vind ik een nogal theatrale manier van afscheid nemen.
(Je had immers ook gewoon niet meer kunnen inloggen.)
Misschien betekent dat dat je niet met plezier afscheid neemt.

Daarom wil ik graag reageren:

Je bent exact-wetenschappelijk super sterk en kan mooie uitleg geven.
Dat beneid ik.
Maar wetenschappelijk bewezen feiten worden niet altijd door iedereen zomaar zonder weerstand aangenomen.
Ook die moet je verkopen, (denk aan Galilei).
Dat is volgens mij het vlak waarop het spaak loopt.
Ik respecteer je (net als VCOVCA) maar ik respecteer je als persoon.
De keuze om het forum geheel te verlaten op basis van afgelopen paar dagen vind ik zonde en ook een beetje - hoe zeg je dat - te eenvoudig.
Een beetje flexibelere houding als het gaat om andermans zienswijze (al dan niet wetenschappelijk
verantwoord) zou wel eens wonderen kunnen doen denk ik.

En los van bovenstaande: een beetje onbesuisd sparren is toch best leuk?

Last edited by a moderator:
Gee, de sfeer is er zeker op voor uit gegaan zo te zien :D

Anyway, veel plezier op de meeting! Er zal vast een hoop coole synths zijn om mee te spelen!

Niels ik kom ook, zet mij maar op de lijst!
Lijkt me leuk om mijn vrienden weer eens in de REAL LIFE te zien en even bij te kletsen al dan niet over synths.
Is tenslotte al weer dik 2 jaar gelden dat ik er voor 't laatst was.

M'n zoon het Niels heh, ik ben Robbie :D

Meneer Erwin A2 racer... of was het nou Edwin :P

Als je op de motor komt, zeg het dan effe. Kleine Niels hier is gek van alles met wielen en verbrandingsmotor.

Ik zie Rutger hier niet graag weggaan. Hij is een brenger. Iemand die, op een wetenschappelijke manier, zeer veel te vertellen heeft. Voor mij was het een enorm leuke wisselwerking, dat vergelijken van modulaire klank synthese en zijn WaveWizzard(prima en onlangs zelfs weer uitgebreid programma).
Misschien dat niemand het in de gaten had dat achter het bèta schrijven een gevoelig man huisde.

Jullie bijdrage is enorm, die van jou ook Roland. Al is het voor een specifiek stukje van het hele audio gebeuren. Ik heb er geen geduld en vooral ook geen tijd voor om me er in te verdiepen, anders zou ik dat graag doen. Als ik hier geen DSP zou hebben zou alles kei recht uit alle boxen komen :D

M'n Motu is DSP... mijn EQ on the road zeg maar.

Ik zie Rutger hier niet graag weggaan.
Misschien dat niemand het in de gaten had dat achter het bèta schrijven een gevoelig man huisde.

mooi gezegd, kennelijk zijn er harde woorden gezegd, misschien kunnen die worden rechtgezet/ uitgepraat.
soms reageren mensen gevoeliger erop dan dat de bedoeling was misschien
kom jongens we zijn allemaal wel eens van alles en zo....

Ik heb nog steeds plek in m'n auto van Dordrecht naar Nijmegen :)

Ik zie Rutger hier niet graag weggaan. Hij is een brenger. Iemand die, op een wetenschappelijke manier, zeer veel te vertellen heeft. Voor mij was het een enorm leuke wisselwerking, dat vergelijken van modulaire klank synthese en zijn WaveWizzard(prima en onlangs zelfs weer uitgebreid programma).

Laat mij voorop stellen dat mensen doen besluiten het forum te verlaten geen doelstelling is en nooit is geweest.
Ook ik zie de toegevoegde waarde van WaveGuide7 zijn posts en dit heb ik ook benoemd in dezelfde post waar WaveGuide7 naar verwees in zijn laatste bericht.

Het is echter ook mijn taak om te relativeren en reflecteren hoe de ene reactie de andere reactie tot resultaat kan hebben.

Had dit beter via prive bericht kunnen verlopen? Wellicht....echter was het een openlijke discussie over gedrag op het forum en ik vond het op dat moment geen kwaad kunnen om mensen die klachten hebben over een ander een spiegel voor te zetten hoe hun gedrag anderen kan "triggeren", ook al is dat gedrag oorspronkelijk helemaal niet verkeerd bedoelt (en dat heb ik dan ook nooit beweerd).

Dit bleek echter geen succes en mocht WaveGuide7 alsnog behoefte hebben deze situatie nog even volledig uit de wereld te helpen stel ik voor dat we dit even van persoon tot persoon bespreken. Zeker ook omdat ik denk dat er niet zo heel veel aan de hand is en het grotendeels om een misinterpretatie gaat van hetgeen gezegd is. :)

Laatst gewijzigd:
M'n zoon heet Niels heh, ik ben Robbie :D

Meneer Erwin A2 racer... of was het nou Edwin :P

Als je op de motor komt, zeg het dan effe. Kleine Niels hier is gek van alles met wielen en verbrandingsmotor.

Sorry Robbie, heb ook contact met zo veel forumleden buiten het forum om dat ik niet alle namen meer kan onthouden.
Neem me dus niet kwalijk, daar komt bij dat ik hoop volgend jaar ABRAHAM te zien en zoals je weet komt ouderdom met gebreken ;)
Zet me maar op de lijst Robbie en als ik met de motor kom mag je zoontje zeker op de parkeerplaats een rondje achter of voorop meerijden, doe ik ook vaak genoeg met mijn zoon van 7 jaar.
En het is ErWIN en niet eDwin.
Straks ga je me nog ERIK noemen :D
Lijkt me leuk je weer eens persoonlijk te spreken, tot over een paar weken.

Zijn er ook nog mensen die vanaf regio Amersfoort of Utrecht naar de meeting komen?

Ik zou anders ook eventueel iemand mee kunnen nemen vanaf deze regio.

Grijs kenteken en slechts een bijrijders stoel met veel bergruimte voor gear.

Zijn er ook nog mensen die vanaf regio Amersfoort of Utrecht naar de meeting komen?

Ik zou anders ook eventueel iemand mee kunnen nemen vanaf deze regio.

Grijs kenteken en slechts een bijrijders stoel met veel bergruimte voor gear.

Iemand?

Ik heb me ook maar aangemeld.
Ben ruim 10 jaar lid ban het forum en heb veel geleerd van jullie, tijd om ook eens iedereen in persoon zelf te zien.
Tot volgende week ;)

Laatst gewijzigd:
Oh dat is alweer over een week ja :)

Nog goede OV tips? Gewoon naar Nijmegen en dan bus/taxi? Ik heb wel zin in een biertje dus niet zo'n trek om met de auto te gaan.

Oh dat is alweer over een week ja :)

Nog goede OV tips? Gewoon naar Nijmegen en dan bus/taxi? Ik heb wel zin in een biertje dus niet zo'n trek om met de auto te gaan.

Ja, ov en bus... of lopen is zo'n 20 minuten (een leuke weg trouwens!!!)

Ik heb er zin in :okdan: :luv:

Back