nog een nieuwe studio

j.baars

vintage eigenheimer
bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e
Bekijk bijlage 90838wij zijn ook bezig met een nieuwe studio te bouwen.
geheel naar mijn ontwerp....:D

attachment.php
attachment.php

:mega:

Attachments

• Foto0016.jpg
    Foto0016.jpg
    39,1 KB · Bekeken: 100
  • Foto0018.jpg
    Foto0018.jpg
    34,9 KB · Bekeken: 98
Laatst gewijzigd:
Leuk man ik volg je op de voet.

hoeveel bij hoeveel cm is dit muziek hok. lijkt nog best groot.

Ben benieuwd man! Heel veel succes, en hopelijk gaat t allemaal een beetje vlot. Een nieuwe studio bouwen is niet niks, weet ik (weer) uit ervaring....

het is een hok van 7x5 ongeveer, dit wort de oefen en opname ruimte, en dan de controlekamer, die wordt ongeveer 4.5 x 5.5 meter.
als je goed kijkt dan zie je dat de wanden niet recht lopen, maar licht een w vorm hebben.
en het plafond loopt schuin.
dit om de eerste reflecties tegen te gaan, en dat werkt alreeds prima de luxe....

wordt vervolgd....:D

:koffie:

Zag de tempex ook, was benieuwd naar eronder....maar klinkt goed hoe je het aanpakt.

de wanden zijn dubbel, met een groete hoeveelheid dempingsmateriaal ertussen, en zoals gezegd in een WWWW vorm neergezet.

we huren de ruimte.....

de wanden zijn dubbel, met een groete hoeveelheid dempingsmateriaal ertussen, en zoals gezegd in een WWWW vorm neergezet.

we huren de ruimte.....

volgens mij doe jij helemaal niets. je zit alleen maar aan de "thee" "denk ik". of is het cognac in een koffie kopje, kan ook nog.

noui, ik moet eerlijk bekennen dat ik aan de ruimte zelf niet heel veel gedaan heb....:okdan:

dat soort werk besteed ik liever uit, om de snelheid er een beetje in te houden.

ik ben nu erg druk bezig met de mixer te herverbouwen, suskasten te timmeren, en frontjes te maken voor de studiobekabeling en de elekta aan te sluiten enz. ect.....

en dan naturlijk ook nog mijn gewone werk....:D

:mega:

Back