liquidthrust
Onverbloemd
Met welke ga jij voornamelijk in zee, of bed?.. En waarom? Lijkt me een leuk topic.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Alleen nog maar analoog, VA wel geprobeerd, maar blijft voor mij VSTi in een doosje.
VSTi(s) ook gebruikt maar ITB trekt mij helemaal niet meer.
Dus nu volledig OTB met alleen analoge synths (P12 /Tempest zijn eigenlijk Hybrid DCO's met analoog signal path) alleen m'n FX zijn digitaal DSP, maar da's niet erg![]()
FM vind ik wel iets heel anders dan Analoog, DCO of VA.

synths zitten ook gewoon in een 'box' nutuulk...Dus nu volledig OTB
FM kan ook analoog... niet al die termen zijn exclusief afgebakend; ze kunnen door elkaar lopen...FM vind ik wel iets heel anders dan Analoog
Er is niets beter, het gaat om de operator.
Met welke ga jij voornamelijk in zee, of bed?.. En waarom? Lijkt me een leuk topic.

daarom ... omdat t een andere klankk oplevert
eerlijk gezegd heb ik egt van alles gehad .. waves osc/ dco en analog enzenz .. in vst werkend zie ik mezelf wel vaak terug grypen naar bv andere klank bronne;-] waves / manipulation [zeta doet dat zoow makkelijk iets dunner / bolder rougher toffer
ya get de grip
![]()

waarom zou je jezelf beperken.

software heeft iedereen al, but "you can't download a car"
Daarnaast werkte ik in ver verleden ook met outboard, heb vanaf de eerste VST NEON en nog losse apps als Rubber Duck, nog nooit 100% kunnen genieten van software.