Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vintage modulair zou ik persoonlijk niet zo snel aan beginnen, maar goed dat is niet echt gebaseerd op iets.
jij gaf het antwoord al; plug'n'pray, maar kijken wat er uit komt etc... dat concludeerde ik dus ff...
en echt nadenken hoef je dus niet als je deze instelling hebt tenminste...
Waarom?begin eerst met vst modulair.
Waarom?

kan je kijken of je het wel wat vind!
Ja die had ik ook al gezien, zou een mooie start zijn maar een dotcom lonkt ook wel
Nee joh, het gaat om de interface.
Hmmmm Dotcom. Da's naar mijn mening dé manier om een ABC synthesizer te maken van modules. Zit niet zo veel bijzonders tussen.
De jack in-outputs op de dotcom zijn goed strak.
Yep, ik vond een beetje te strak, je moet er serieus aan sleuren om ze los te krijgen ... niet zo aanlokkelijk om met patch-kabeltjes te spelen (het voordeel van bananen !).

Op zich is dat waar maar:
a. het klinkt wel goed
b. je kan heel goed bijzondere geluiden maken door "gewone" modules te gebruiken; met "gewone" moogs zijn ook wel bijzondere dingen gemaakt
c. je kan er andere 5U systemen mee integreren en dot.com is dan een mooie instap
(evt modcan, MOTM voor vreemdere spullen)
Voor iemand die interessante dingen doet met 5U ed kijk evt naar John L Rice op youtube (http://www.youtube.com/user/JohnLRice?feature=watch)
)