pjoris
Ouwe rot
Ik vind het als zeer ver van de dansscene (techno, house of hoe het nu mag heten) erg moeilijk goeie dansmuziekjes te vinden. Nu niet dat ik wil dansen. Maar meer voor in de auto ...
Wat vind ik o.a. leuk:
- Todd Terje
- onze eigenste Legowelt
- om eerlijk te zijn kon ik vroeger ook wel tegen wat progressive, maar buiten de Expander EP van Sasha vind ik toch niks dat blijft beklijven.
Ik heb wat technovriendjes maar die zijn ook in de jaren 90 blijven steken (ok Laurent Garnier vind ik ook leuk hoor), en als ze me iets aanraden dan kan ik er ook niet bij. De laatste raad die ik kreeg was Kalkbrenner. Hmm. Nee dus - tenzij ik zijn goeie platen niet ken ...
Dus:
- wat leuke syntgeluidjes
- geen vocalen
- niet te veel trommeltjes
- niet te funky
Tips graag
Wat vind ik o.a. leuk:
- Todd Terje
- onze eigenste Legowelt
- om eerlijk te zijn kon ik vroeger ook wel tegen wat progressive, maar buiten de Expander EP van Sasha vind ik toch niks dat blijft beklijven.
Ik heb wat technovriendjes maar die zijn ook in de jaren 90 blijven steken (ok Laurent Garnier vind ik ook leuk hoor), en als ze me iets aanraden dan kan ik er ook niet bij. De laatste raad die ik kreeg was Kalkbrenner. Hmm. Nee dus - tenzij ik zijn goeie platen niet ken ...
Dus:
- wat leuke syntgeluidjes
- geen vocalen
- niet te veel trommeltjes
- niet te funky
Tips graag
Laatst gewijzigd:
!
(ik wist eigenlijk wel dat ik idd ook James Holden moest uitchecken).
. 
0zbiJR6o[/movie]
Bedankt voor de verdere tips. Caribou ken ik idd al maar beschouwde ik niet echt "dansmuziek" (in de techno/house etc zin) - Daphni (Dan Snaith van Caribo) wel en kende ik ook al. Dat beschouw ik nu niet echt als commercieel. Zeker niet na de suggestie voor "De Maxx" CDs ...