Raad mij eens wat dansmuziek aan ...

Bedankt allemaal, zal er een van deze nog eens wat opzoeken. Nu verder naar de synthforum contest luisteren !

Nu ik toch bezig ben, de eerste "dansmuziekplaat" die ik kocht was iets redelijk trancy uit begin jaren 90 (of evt laat jaren 80). Ik heb de indruk iets met "also" in de titel en naar ik veel later merkte een Depeche Mode sample in de break. Iemand een idee welke track ik bedoel ? Nog even door mijn vinyl gegaan maar ik vind hem niet ...

Weerom bedankt.

Vrijdagavond gemerkt dat Universal Nation van Push heel hard op mijn misterie-track lijkt - maar net niet is. Nog altijd geen belletjes :?

Kris Menace heeft ook veel van deze eighties achtige tracks en ook FM Attack 'a million miles away' bijvoorbeeld en Anoraak vind ik goed. Daarnaast kun je de compilatie albums getiteld 'all aboard the mulletship' deel 1 en 2 beluisteren en de artiesten daarop. Zitten allemaal in dit straatje. Luister nu naar todd terje's album It's Album Time en heb ook al zijn eerdere singles al. Delorean Dynamite op het album is een vette knaller maar er zitten ook pareltjes tussen de andere tracks, inclusief instruments used lijstje aan de binnenkant van de hoes :)

Weerom bedankt.

Vrijdagavond gemerkt dat Universal Nation van Push heel hard op mijn misterie-track lijkt - maar net niet is. Nog altijd geen belletjes :?

die DM sample, was dat een stukje beat uit 'personal jesus'?
Indien ja, dan heb ik die plaat en moet ik ze nog wel eens terug tegenkomen :)

Back