Origineel geplaatst door Arv
Ook leuk, uit een reactie die iemand Nico stuurde:
citaat:
Binnen de dance scene heb je ook ontzettend veel stromingen en Trance is daar duidelijk de muzikaalste van. Weinig hedendaagse andere muziek die in complexiteit, melodieuze en ritmische polyphonie trance kan evenaren
dat had ik em gemaild
hoe heb ik ins HEMELSNAAM DEZE THREAD KUNNEN MISSEN?!?!??! :confused: :confused: :confused:
ik ben zoals sommige wellicht bekend is een ontzettend grote fan van Tiesto.. ik heb neit alles gelezen (doe ik hierna) maar ik kan je t volgende vertellen..
ik hoor veel mensen over zn producties zeiken en prijzen, maar in de eerste plaats is ie een DJ en een verdraaid (leuke woordspeling

) goeie..
hebben t in een eerder discussie al es over gehad, maar wat mij betreft doet een DJ niet onder voor een artiest.. in mijn ogen is een DJ een samensmelting van componist, muzikant en dirigent...
daar komt bij dat Tiesto DE DJ virtuoos is... er zijn er meerdere (Paul van Dyk, Paul Oakenfold, ferry corsten, armin) maar tiesto is de onbetwiste beste..
voor iedereen die zeikt over commercieel en zn god image... kom ns naar een invited by tiesto in de panama in amsterdam.. daar draait tiesto voor een ontzettend klein publiek (500 mensen ongeveer) en denk neit dat je die muziek snel op de radio hoort... ook krijgen fans ALTIJD de kans voor een foto, of handtekening en hij geeft zelfs zn platen en headphones weg..
hij lacht altijd, heeft altijd geduld voor zn fans en blijft altijd zichzelf..
Tiesto de producer is niet mn nummer 1 maar wel 1 van mn favorieten.. al vind ik flight 643, lethal industry en traffic zn SLECHTSTE nummers..dat is ook niet de echte Tiesto sound, luister maar es naar de mix albums In Search of the Sunrise 1 t/m3 en Magik 1 t/m 7..en iedereen meot zn album in my memory is luisteren..
zoals al eerder vermeld heeft Tiesto een sound engineer die geluid afmixt enz. rest doet ie zelf, bij alle samenwerkings projecten staat altijd netjes de naam vermeld van diegene die mee heeft gewertk..
ook is t bullshit dat ie is begonnen met hardcore, want al op zn 19e had ie residency in de spock in breda, hijs nu 34, dus reken maar uit...
Tiesto is mijn held