Is iemand elektronische muziek ook beu?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik vermoed toch niet dat mensen muziek maken voor de lol, wat ik het meest hoor is dat ze muziek willen maken om zo beroemd te worden als justin bieber , en veel vrouwen kunnen scoren. want dat is in essentie "motto van het leven". :)
damn ik moet er niet aan denken....
interviews, fotoshoots en nog meer van dat onzinnig geneuzel...
nee ik doe liever mn ding anoniem weggestopt in een hoek en na afloop snel stilletjes wegsluipen...
de mensen komen toch niet voor mij .... maar slechts voor de klanken uit de speakertssssss

ach de enige electronische muziek die'k heb is echt industriëel of EBM en hier&daar wat electronische kraut
house en dance vind ik een gruwel po(e)pmuziek ook, zit toch meer in de punk en de hardcore(punk)
hardcore house vind ik ook nix(noem ik altijd oprotmuzeik)
avant garde en experimenteel vind ik wel tof

Alles op z'n tijd he. In het weekend ga ik met enige regelmaat naar hardrock/metal/punk/trash concerten omdat ik de sfeer leuk vind (de muziek word ik niet altijd heel warm van), als ik in mijn nest wil chillen draai ik ambient, als ik hard wil werken/rijden zet ik techno op, als ik zin heb in meer melodieuze muziek met zang en verschillende instrumenten draai ik Frank Zappa of Pink Floyd, als ik het Route 66 gevoel wil draai ik rock of country & western, als ik de urban in mezelf wil wekken draai ik gangsta rap, in een zwaarmoedige melancholische bui blues en als ik zin heb om te spacen progressive psytrance.

Al die hokjes.

ik vermoed toch niet dat mensen muziek maken voor de lol, wat ik het meest hoor is dat ze muziek willen maken om zo beroemd te worden als justin bieber , en veel vrouwen kunnen scoren. want dat is in essentie "motto van het leven". :) of wil je dat tegen spreken? maar mms versta jij dat onder LOL maken.. mmm mms heb je wel gelijk. alleen is het wat verder bedacht.
ik wil de andere slag mensen ff niet vergeten door te vermelden dat die juist pijn willen lijden ... dat kan ook LOL zijn.

Ben benieuwd of dat voor jou ook geldt. Voor mij in elk geval niet (en dat zonder pijn te lijden of te willen lijden) en ik vermoed voor een heel groot deel van de SF leden evenmin. Die vrouwen scoor ik dan wel op een andere manier :). Gitaar kopen, haar laten groeien en leren hoe ik een kampvuur bouw.

Ik heb al een vrouw. En een mooie ook. Ik pruts veel. Dat daar dan af en toe iets uit mag komen is mooi meegenomen.

Een kleine rant, geen idee of iemand me wil volgen:

Ik heb er even genoeg van. Ik heb genoeg van gezichtloze muziek. Ik heb genoeg van gitaarloze muziek, ik heb genoeg van drumloze muziek, gevoelloze elektronische lineaire muziek, zielloze elektronische muziek, pads, elektronische solo artiesten waaronder mezelf, copy cats, saw bass, en dezelfde beats die zich herhalen, even stoppen, en weer herhalen. Ik heb genoeg van de hele DIY onprofessionele ethos die hele muzieksites verzadigen. Net of het meer en meer eentonig word. Ja we hebben al zo'n topic, maar ik heb het echt enkel op eentonige elektronische muziek zonder veel verbeelding. Dezelfde sh*t non stop. Ik betrap mezelf zo vaak met onverschillig LIJSTEN af te gaan op muzieksites voordat ik iets degelijks tegen kom. We zijn met te veel, en we maken te veel "muziek".

Henry Rollins on rave and modern rock music - YouTube

Ga me nu niet Youtube filmpjes posten met "goeie elektronische muziek" Vertel eerder wat je zelf ervan denkt als je me kan volgen.

Discuss! :biertje:

Met alle respect, waarom begin je steeds met dit soort topics? Er is genoeg electronische muziek op hoog niveau waar je met plezier kunt luisteren, zelfs op spotify heb je genoeg keuze.

De markt pusht de mensen en de mensen reageren op wat er is. Voor bovengemiddelde luisteraars zijn er andere padden te vinden.

Voor bovengemiddelde luisteraars zijn er andere padden te vinden.

*BWOOOOARK*

padden.jpg

....nee

OMFG *¿humor of boos mode?*

Voor de bovengemiddelde luisteraars zijn er andere wegen te vinden. Deze discussie is al tig keer gestaart en volgens mij heeft TS al genoeg van de "push the media button", net als jij en ik. Als het te veel wordt van alles dan weet je dat je ergens verkeerd bezig bent.

Graag op slot.

Wees gerust Paabs, de padden behoren tot de *humor-mode* :D

Cheers,
Exo. :mega:

Dat wist ik al, ik heb ook gevoel voor humor :okdan:

Nogmaals ik snap het punt van de TS over de elektronische muziek van tegenwoordig, mainstream tracks worden door de grote media gepusht dus hij, jij en ik zullen nooit de light zien om herkend en erkend te worden. Start een coverband of een alternatieve band zelf en ga optreden, zie hoe verder jij komt. Wisselen van hobby is ook een optie, bijvoorbeeld een boek schrijven (ik ben reeds begonnen en het is echt súper)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back