G
Guest
Guest
Je hebt "normaliter" toch dry wet per instrument?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt "normaliter" toch dry wet per instrument?
mooi dat je het nu wel voor elkaar hebt, dus toch geen bugs
je hebt 2 effect apparaten, een reverb en een delay, daar gaat doorheen wat je er doorheen stuurt dus je kunt niet de reverb zachter zetten per instrument, want je hebt maar 1 reverb. Je kunt wel je clap zachter erin sturen, maar dat is nit hetzelfde. Beste is om dan gewoon je clap naar een externe reverb te sturen als je 2 reverb units wilt gebruiken
die reverb en delay zijn gewoon een extraatje, altans zo zie ik het.
meen je niet, geen normale send functie? d.m.v. een knop combi
lekker waardeloos dan, dan moet je of 2 instr. die toevallig goed klinken in dezeflde setting of bij een v/d 2 achterwege laten

Nou nog even en ze staan op Marktplaats![]()

Hier een van mijn eerste experimenten met de Aira TR-8 en TB-3 in mijn nieuwe setup. Gewoon simpel live setje dus compositie is niks maar geeft denk wel een aardig beeld van de sound en wat ze kunnen in een 'real live' situatie ipv steriele productdemo's op Youtube. De smerigheid komt uit de Sherman FB2 en MXR Doubleshot distortion. Daarnaast doet er nog een Omnisphere patch mee, gebruik ik wat tafel EQ en zit verder geen nabewerking op (ik dacht dat er Glue op zat, maar die is niet meegenomen in deze file).
Wat vind je zelf is de machine leuk tot nu toe qua bediening voor live?