Acidfever
There's no "I" in denial.
Mooie draaikonterij AFZelfs als Steinberg meerdere drivers zou ondersteunen, kan je nog steeds binnen een DAW geen meerdere drivers selecteren. Maar goed we weten dat je graag je gelijk haalt, zelfs wanneer je fout zit, dus ik gun jouw hierna het laatste woord.
Dat zal het zijn Raphie. Of misschien is het omdat je niet goed leest en daardoor vervalt in kleuterschool gedrag om je eigen verhaal te sterken, ongeacht of je verhaal klopt of niet? Nogal onnodig als je het mij vraagt. Een eerste terugval naar oud gedrag?
Indien steinberg er een laag tussen zou bouwen (nogmaals, lees je wel?) dan zou je hetzelfde principe krijgen als een aggregated device in core audio (OSX). Dan kun je dus gewoon in je DAW de aggregated device kiezen (één driver dus!!) die op de achtergrond alle I/O van de in de aggregated device aanwezige audio interfaces gebruiken.
Daarnaast nodig ik je van harte uit de ASIO SDK te lezen. Wellicht begrijp je dan waarom Steinberg een grote rol speelt in dit verhaal.
Als laatste kun je ook afvragen waarom geen enkele DAW de selectie van meerdere ASIO drivers aanbied. Zou iets te maken kunnen hebben met hoe het hele principe van realtime I/O in een besturingssysteem werkt.
Maar laten we nu vooral dit topic niet verder kapot maken met nutteloos gekibbel.

Zelfs als Steinberg meerdere drivers zou ondersteunen, kan je nog steeds binnen een DAW geen meerdere drivers selecteren. Maar goed we weten dat je graag je gelijk haalt, zelfs wanneer je fout zit, dus ik gun jouw hierna het laatste woord.