Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Op zichzelf een aanrader, maar het is geen Minimoog. Zelfs de Source heeft dat: wat hij kan, kan een Minimoog vaak ook, maar een Mini kan timbres die een Source er nooit uit tovert.
Het meer organisch, levendige analoog zeg maar..

En tot slot, met alle respect voor de topic starter : maar de titel van deze thread geldt voor elke synth.

ach, als ik er nog eens eentje wil , dan bouw ik hem zelf wel...
het is nauw niet bepaald een synth die met rocketsciense is opgebouwd.
![]()
ik begrijp wel hoe je 'm bedoelt denk ik, maar het klinkt wel een beetje.. eh .. arrogant, als ik niet zou weten hoe je 'm bedoelt that is. Ik neem aan dat je bedoelt dat je de functionaliteit van een Mini kan namaken.. maar niet exact de sound ; even zonder gemier over dat elke Mini anders klinkt. 
Maar wat was die Mini prachtig.. ben benieuwd of die nog onder de Forummers ergens is

ik zou echt niet weten hoe een synth anders kan klinken dan het origineel wanneer in de transistors exact zo aan mekaar knoop als in het origineel.
bob had best een beetje last van magische handen, maar niet zo magisch dat hij een synth anders kon laten klinken wanneer hij dezelfde onderdelen gebruikte....
en ik heb twee minis gehad, een eerste versie, en een model d, en die klonken zelfs zoongeveer hetzelfde.
![]()

nope, calibratie van een mini ( en zoongeveer alle andere synths) doet helemaal niets met de klank.