Parkzicht gaat weer open als club

slap gezever is het!

tis opgekocht destijds door de new york group en dit is echt voor een hoop parkmensen een steek door de hart want hier ligt een deel van hun leven gewoon hun herrineringen!!!

en als je der niet geweest bent kan je dat niet snappen dnek ik ;)

Als het weer ouderwets als de laatste jaren was geworden
Was het gewoon weer een kut tent geworden met criminelen aan de deur en randdebielen binnen
Ik hoop dat het nu goed zal gaan met parkzicht wandt die tent is helemaal verneukt door foute mensen

sjezus net wat we nodig hadden... nog een supperclub.

wanneer realiseren ze zich nou eens dat die hele lounge-attitude al 5 jaar geleden voorbij was?
bovendien is dit een dikke middelvinger naar oude parkzicht bezoekers...

ik kwam er wel eens voor de gabber tijd,vond het echt een gaaf tentje en een leuke sfeer,er zullen voor veel mensen leuke herrinneringen liggen,gabber of niet gabber

juist dat bedoel ik

Ik heb hele toffe tijden in parkzicht gehad
Maar de laatste paar jaren gebeurde er steeds maffere dingen
Dus ik vind het niet zo gek dat ze zeker geen tent er van maken met harde house
Niet dat hardcore mensen slecht zijn, maar er is een hele hoop fout gegaan in die tijd van park

Origineel geplaatst door mono-poly
Niet dat hardcore mensen slecht zijn, maar er is een hele hoop fout gegaan in die tijd van park

nee precies, ik bedoelde ook meer begin jaren 90, toen gabber nog gewoon een raar woord voor vriend betekende.

Aggh PZ heeft nu gewoon een totaal ander management en ander personeel dan 11 jaar geleden. Ze hebben gewoon alleen die tent overgenomen denk ik. Ze zouden mischien toch beter een andere naam aan kunnen houden. De term Parkzicht brengt zulke onlosmakelijk verbonden hardcore associaties met zich mee dat ze nooit die naam met hun huidige concept kunnen verbinden bij het publiek.

Ben vroeger een keer in PZ geweest, vette muziek, was ergens in 92, was toen 15 ben stiekem meegegaan. Ik scheet toen wel peuken voor al dat tuich dat daar rond liep.

ze hadden het nooit parkzicht moeten noemen !!!!!!!!!

daar is maar één woord voor : heiligschennis

(ik wil trouwens helemaal niet zeggen dat er niets mis is gegaan daar ofzo hehehe, maar dit is gewoon een klotestreek voor alle mensen die er hun jeugd in hebben meegemaakt voor een deel! )

Ach, is in Rotterdam denk ik vragen om problemen. Zal me niets verbazen als die tent op een willekeurige avond 'gekaapt' wordt. :duivels:

Hoor je opeens een naald over de plaat krassen en wordt de DJ vakkundig verwijderd achter de Wheels of Steel. Een MC pakt de mic en roept:

AND NOW!! ON THE WHEELS OF STEEL!! TO BRING BACK THE OLD DAYS!! ......... vul de rest zelf maar in ;)

joh meen je dat nou..... :D

zijn al plannen voor :engel:

parkzicht heet al zo vanaf dat het de eerste dag open ging als een restaurant in de jaren 60 of 70
denken jullie nou echt dat er alleen maar house gedraaid is??????????
het is geloof ik al sinds de jaren 80 een disco en toen bestond house nog niet
dus ik snap er geen fuck van waarom het geen parkzicht zou mogen eten?
vanwege wat opgefokte gasten?

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik heb hele toffe tijden in parkzicht gehad
Maar de laatste paar jaren gebeurde er steeds maffere dingen
Dus ik vind het niet zo gek dat ze zeker geen tent er van maken met harde house

En dat heeft dus echt geen ruk met de muziekstijl te maken of de 'opgefokte' mensen die van die muziek houden. Meer met het deurbeleid.

Hardbeat café gaat prima en hetzelfde geldt voor de feesten in Ministery of Dance (A20).

Dat er mensen zullen zijn die niet blij zijn met Parkzicht als luxe club i.p.v. de stijl waarmee de tent op de kaart gekomen is, tja... dat komt waarschijnlijk omdat Park-gangers tegenwoordig nog steeds een leeftijd hebt waarop je weleens gaat stappen. En dat geldt waarschijnlijk nie voor diegene die er in de jaren 60 een hapje gingen eten ;)

Ik heb het interieur gezien wat een ballentent is het geworden.
Het had beter een eethuis kunnen blijven.
Op stads tv een interview gezien met de nieuwe eigenaar en die zat gewoon
de hele geschiedenis van parkzicht en hardcore af te zeiken.
Daar zakt mijn broek van af.
Wedden dat die gast tijdens de aankoop niet te horen heeft gekregen dat park
een oud ss gebouw is.
Hij wist werkelijk helemaal niets van de oorsprong
en wat daar allemaal gebeurd is.
Eigenlijk zou park nu een soort museum moeten zijn het betreft een groot stuk van de rotterdamse
geschiedenis op meerdere vlakken.

Anyway, durf te wedden dat die tent binnen no time weer op zun gat ligt.

Back