Parkzicht gaat weer open als club

Dan heb je denk de toptijd van 89 tot 92/93 niet mee gemaakt.
Maar voor iedereen is natuurlijk de definitie gezellig totaal anders.
Daarna is park afgegleden dat geef ik volmondig toe.
Maar ook voor de houseperiode schijnt het al een toffe tent geweest te zijn waar in de jaren tachtig new wave,funk en reggae e.d gedraaid werden.

Origineel geplaatst door faab
Dan heb je denk de toptijd van 89 tot 92/93 niet mee gemaakt.
Maar voor iedereen is natuurlijk de definitie gezellig totaal anders.
Daarna is park afgegleden dat geef ik volmondig toe.
Maar ook voor de houseperiode schijnt het al een toffe tent geweest te zijn waar in de jaren tachtig new wave,funk en reggae e.d gedraaid werden.

De periode 89-92 heb ik niet in parkzicht meegemaakt maar uitgaan deed ik in Leiden in bv Hotel de Ville (klein maar fijn). Ik kende later (92-...) wel wat mensen die naar PZ gingen en misschien dat ik daar door beinvloed ben door die attitude (en doordat PZ slecht in het nieuws kwam).
Maar inderdaad ik denk dat de beginperiode van house ook in PZ wel tof moet zijn geweest (schuimpartys enzo)!

Arv

Er is idd ook veel bs in het nieuws geweest over park.
Kijk ik ken hotel de ville weer niet zo heeft iedereen wel wat i guess.:)

Origineel geplaatst door faab
Er is idd ook veel bs in het nieuws geweest over park.
Kijk ik ken hotel de ville weer niet zo heeft iedereen wel wat i guess.:)

Hotel de Ville.. Klein hoor was het er. En ook had die last van slechte publiciteit, er waren erg vaak heavy users in de kelder..

Ik ken Parkzicht van '88 tot sluiting, voor mij zijn de house jaren het beste geweest.

o.k. er kwam fout publiek (misschien viel ik daar ook wel onder maar dat terzijde) maar ik heb nooit, maar dan ook nooit een probleem met wie dan ook gehad daar.
De sfeer was altijd super! (in mijn beleving dan ;-)
Ik heb daar heel wat jaren verschillende middelen gebruikt maar het laatste jaar was ik geheel clean en zelfs toen vond ik het de beste plek om te zijn in het weekend.

Als het nu een suffe club is doen ze er zeker geen goed aan het weer parkzicht te noemen.
Het publiek waar ze waarschijnlijk op doelen blijft weg omdat die geen zin in Hardcore hebben en het publiek die denkt, he leuk ik ga er weer heen wordt teleurstellend verrast zullen we maar zeggen.

Grt. Ronald.

Back