duurste aan koop?

silvercloud

Stamgast
wat is voor jullie de duurste aankoop tot nu toe geweest ?

by my was het de Machinedrum : 1300euro

Behringer Eurodesk FL.3750,- en was met een verkoopprijs van bijna 1000 euro's ook tevens het aparaat waar ik het meest op verloren heb ;)

TR-909, TB-303, MDC-1, JV 2080 met 4 exp, Yamaha Promix 01, Oberheim matrix 1000 en S3000xl
Deal voor 7500 gulden.

yamaha A3000 sampler voor 3200 goelden......

M'n EX5 nieuw gekocht met ook nog toeters en bellen erbij. Zal wel zo'n fl7000+ gekost hebben.
En nog lang naderhand boterhammen met pindaboter gegeten. Maar was het wel waard.
Nu kun je ze tweedehands voor rond de 1000 pleuro's scoren. Daar is dus flink op afgeschreven en mede daarom dat hij nooit de deur uit zal gaan.

Maar het merendeel is veel kleinere bedragen geweest omdat ik altijd dingen koop die aanvullend zijn op de rest van de setup en dus nooit een massale mixer of een dikke vette bak of zo.

Origineel geplaatst door fuse
M'n EX5 nieuw gekocht met ook nog toeters en bellen erbij. Zal wel zo'n fl7000+ gekost hebben.
En nog lang naderhand boterhammen met pindaboter gegeten. Maar was het wel waard.
Nu kun je ze tweedehands voor rond de 1000 pleuro's scoren. Daar is dus flink op afgeschreven en mede daarom dat hij nooit de deur uit zal gaan.

Maar het merendeel is veel kleinere bedragen geweest omdat ik altijd dingen koop die aanvullend zijn op de rest van de setup en dus nooit een massale mixer of een dikke vette bak of zo.

en je 01v's dan
heb de mijne ook nog voor zijn 5000 gulden gekocht toendertijd,met uitbreidingen

Ik maak er een gewoonte van om low-budget (aanbieding / semi-vintage) spul te kopen, dus nix spectaculairs...

-1) Clavia Nord Modular Keys (uit de aanbieding) 999,- Euro
...en weg was m'n vakantiegeld... :D

-2) (niet lachen) m'n Roland D-10 voor 1295 oud-hollandsche pegels.
...de hele zomer voor in de kassen geploeterd.
...en gisteren verpatst voor 130 Euro :o:

Duurste? pffff, ik geloof de RS toch wel..

Getver! Een huidtransplantatie op TV!

Origineel geplaatst door EDP
en je 01v's dan heb de mijne ook nog voor zijn 5000 gulden gekocht toendertijd,met uitbreidingen

Tweedehands voor 3000 piek toendertijd. En die nieuwe was 2500 euro dus dat haalt het niet. Maar dat was het duurste dit jaar. Daarna komt de K-station en daarna een wasmachine. ;)
Volgend jaar wordt het een Macbeth M5. :)

Moet toch wel m'n Virus C geweest zijn... 1699 heb ik er voor mogen betalen...

Back