duurste aan koop?

Uh...das makkelijk, mijn Genelec 1037's Fl.16300,- en het doet nog steeds een beetje pijn ;-)

Vroegah... m'n Yamaha W5 v2 workstation - hele zomer voor kromgelegen en gemetseld zodat pa me een deel van 't geld kon lene (renteloos). 3250 gulden.

Origineel geplaatst door Vank
Uh...das makkelijk, mijn Genelec 1037's Fl.16300,- en het doet nog steeds een beetje pijn ;-)

Als je ze even lekker hard zet zeker. ;)

Maar van mij mag iedereen dit soort investeringen kunnen doen, meer is altijd beter. :)

Pfoei! Ik moet toch eens 2e-hands gaan uitzoeken! Mijn Xp-30 met randapparatuur (monitorspeakers, versterker, mizer) en ander spul (stand, kabels e.d.) kostte zo'n f 5500,- (zo'n € 2500,-), en m'n S90 plus randspul (stand, kabels, pedaaltjes) alles bij elkaar ook weer tegen de € 2500,-. Dat moet ik me (blijkbaar) niet meer laten gebeuren! (hoewel ik nieuw wel erg waardeer, dus geen spijt of zo; wènig kans!)

De aankoop van mijn voormalige mac met alles erop en eraan en een o2r met uitbreidingen etc.
lieve sommetje van 36000 goeldens.....(auw,auw = vrij vertaald van meng syndicate-sonar system:D )

hahaahaha you fools... :P mijn duurste aan koop was 99 eypo voor FL3... geen dure shit nodig voor muziek 8)

Peez Tron

Origineel geplaatst door faab
De aankoop van mijn voormalige mac met alles erop en eraan en een o2r met uitbreidingen etc.
lieve sommetje van 36000 goeldens.....(auw,auw = vrij vertaald van meng syndicate-sonar system:D )
:o: 36.000?
Wat is dat voor Super Mac? Of kost die o2r met uitbreidingen zo duur?

Mijn duurste aankoop tot nu is mijn Soundcraft Spirit F1 16/2 voor 350 euro. Waarschijnlijk blijft dat voorlopig ook wel de duurste aankoop want ik ben helemaal into 2dehands spulletjes kopen van rond de 200 euro. :)

Korg Triton 61/Moss/EXB4+5/64MB/SCSI.

Rond de 8000-9000 nlg destijds.

:stupid

Net als cheimoon mijn Yamaha S90, 2000 euro´s flightcase 200 Euro. Maar 0,0 spijt, is een supersynth.

36.000? Wat is dat voor Super Mac? Of kost die o2r met uitbreidingen zo duur?

De mac was top of the line op dat moment en uitgerust met logic audio gold 3.5, 3xstudio 4,audiowerk 8 met breakoutbox etc etc prijs 19500
02r met ad/da kaart en analoge board etc 16500 pietermannen.

Ik had nog veel meer kosten omdat ik toen gelijk een hele nieuwe studio heb laten bouwen en div nieuwe app had aangeschaft.
:)

Dat heb je neem ik aan rond 96 / 97 gedaan toen er nog veel vinyl en verzamel CDtjes over de toonbank gingen van Waxweazle. :W

Origineel geplaatst door shappy1010
Net als cheimoon mijn Yamaha S90, 2000 euro´s flightcase 200 Euro. Maar 0,0 spijt, is een supersynth.
Ik heb er nog niet zoveel mee gedaan, maar tot nu toe: klopt!

Wat betreft die flightcase: is dat een harde prefab of heb je die speciaal laten maken? Of is-ie 2e-hands? Bij EIG in Nijmegen konden ze er één laten maken voor 300 euro; vond ik wel een tikje veel (en ik moet er ook nog steeds één voor m'n XP30 hebben, dus dat gaat anders nogal wat kosten bij elkaar), maar is 200 wel een normale prijs?

Duurste aanschaf die ik heb gedaan zal m'n Blade basgitaar zijn (fl 1895,-)... voor mijn Juno en m'n K heb ik beide 300,- euro betaald.

Jaren geleden een MPC2KXL met scsi zip en koffer voor iets van 1000 euro. Was echt een koopje. 2de hands uiteraard.
Ben em pas na echt hele lange tijd gaan gebruiken(na jaar of meer). Kocht em alleen maar omdat ik ooit van plan was iets live te gaan doen. Nu gebruik ik em elke dag.

Back