Voor iedere vraag een nieuw topic starten?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Even een algemene vraag/opmerking/constatering.

Is het nodig dat sommige (nieuwe) leden voor ieder wissewasje/vraag een nieuw topic gaan starten? :?

Blijkbaar wel.....bijdehand doen lukt ze aardig, maar iets zelf uitzoeken is erg moeilijk...

3 dubbele monitoren bestellen (want terug sturen kan altijd) (ethisch gezien nogal dubieus imo)
Maar dan niet weten hoe ze te gebruiken en waarvoor?
Geen zoekfunctie gebruiken enz....
Meerdere topics opstarten mbt bovenstaande

Smells like Trol spirit (maar dat zou ik wel weer niet mogen schrijven) :D

Waarom heb je voor deze vraag eigenlijk een nieuw topic gestart?

De forum software is aan een update toe, maar gelukkig zorgt het aanmaken van nieuwe topics nog steeds niet voor vastlopers en wat fris bloed doet vast goed zodra ze een beetje ingeburgerd raken...

Ouwe zemelaars.

Mij maakt het weinig uit eigenlijk, ik heb er net een paar nieuwe synths bij.. :D

Hoop dat dit niet alleen op mij slaat maar goed. Het enige topic waarvan ik vind dat ik die zelf had kunnen uitzoeken of ik een TS of TRS plug moest gebruiken. Een aantal anderen die opgelost zijn zou van mij wel een slotje op mogen.
Meerdere topics zijn toch juist handig als de titel de inhoud duidelijk weergeeft?

ik ben voor een strak meedogenloos keihard bewind vanuit het moderator-team opgezet en tevens door hun gecontroleerd en uitgevoerd.

en verder stem ik al weer wat jaren PvdD. met heel mijn hart en ziel!

ps: ik ben ook voor een minimum leeftijd van 30 jaar. een toelatingsexamen voor het forum en een beleid dat personen van het vrouwelijk geslacht stimuleert ook lid te worden hier. het is nu een mannenforum helaas..

dit alles graag nog voor 18 Maart geregeld, anders loop ik over naar het PF (punnik forum!)

Hoop dat dit niet alleen op mij slaat maar goed. Het enige topic waarvan ik vind dat ik die zelf had kunnen uitzoeken of ik een TS of TRS plug moest gebruiken. Een aantal anderen die opgelost zijn zou van mij wel een slotje op mogen.
Meerdere topics zijn toch juist handig als de titel de inhoud duidelijk weergeeft?

Niet alleen maar het was wel een trigger ;)

Voorbeeld: Men wil een fiets in elkaar zetten en dan gaat men een topic starten over het frame, de kleur, de spaken en het ventieldopje terwijl het nog steeds gaat om dezelfde fiets (dat is de reden)
*idd dan wel lekker overzichtelijk :engel:

Wel een kanttekening is dat je meerdere speakers besteld maar niet weet hoe je hiermee moet omgaan (vraag heb of je ze wellicht beschadigd heb) en deze dan wil terug sturen zodat iemand anders deze als "nieuw" *(ander topic) aankoopt.
In mijn ogen niet netjes (wettelijk toegestaan maar niet netjes)

Voor de mods: Ik ga een paar dagen naar Praag :mega: (kan dus niet reageren) dus als het nodig is dan mogen jullie deze natuurlijk sluiten.

Niet alleen maar het was wel een trigger ;)

Voorbeeld: Men wil een fiets in elkaar zetten en dan gaat men een topic starten over het frame, de kleur, de spaken en het ventieldopje terwijl het nog steeds gaat om dezelfde fiets (dat is de reden)
*idd dan wel lekker overzichtelijk :engel:

Wel een kanttekening is dat je meerdere speakers besteld maar niet weet hoe je hiermee moet omgaan (vraag heb of je ze wellicht beschadigd heb) en deze dan wil terug sturen zodat iemand anders deze als "nieuw" *(ander topic) aankoopt.
In mijn ogen niet netjes (wettelijk toegestaan maar niet netjes)

Voor de mods: Ik ga een paar dagen naar Praag :mega: (kan dus niet reageren) dus als het nodig is dan mogen jullie deze natuurlijk sluiten.

Heb ook een overkoepelend topic:https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=179294 dat gaat inderdaad over alle "onderdelen". Maar het leek mij dus duidelijk ook voor anderen om ook losse topics te starten. Mijn gedachte was als ik een los topic start over elk onderdeel dat ik wil bestellen dan ziet iemand die alleen een monitor zoekt de titel: "ik zoek een budget monitor"en kan dank denken "ik ook" en gaat daar dan dus zoeken.
Dat ik ze beschadigd terug wil sturen is absoluut niet waar, lees namelijk de onderste twee zinnen maar eens;) :https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=185903
Ook nog even ter verdediging van mezelf:P: ik vraag ook niet simpelweg waarom het niet werkt maar kom met suggesties waarom het zou kunnen dat het niet werkt gebaseerd op opgedane kennis door me wel in te lezen. Dus ik denk wel actief mee. Alleen beschik ik niet over voldoende kennis om alles op te kunnen lossen.

Wat dit forum nodig heeft is een Sterke Man!

inderdaad.. altijd handig iemand die kan helpen bij piano's, Hammond orgels en loodzware reuze synthesizers verplaatsen

ik ben voor een strak meedogenloos keihard bewind vanuit het moderator-team opgezet en tevens door hun gecontroleerd en uitgevoerd.

en verder stem ik al weer wat jaren PvdD. met heel mijn hart en ziel!

ps: ik ben ook voor een minimum leeftijd van 30 jaar. een toelatingsexamen voor het forum en een beleid dat personen van het vrouwelijk geslacht stimuleert ook lid te worden hier. het is nu een mannenforum helaas..

dit alles graag nog voor 18 Maart geregeld, anders loop ik over naar het PF (punnik forum!)

Het is waarschijnlijk minder een mannenforum dan je denkt, dat denk ik tenminste :D Wat ik merk is dat menig man er standaard vanuit gaan dat ieder ander persoon online ook man is ;)

Oh en PvdD :okdan:

Het is waarschijnlijk minder een mannenforum dan je denkt, dat denk ik tenminste :D Wat ik merk is dat menig man er standaard vanuit gaan dat ieder ander persoon online ook man is ;) Oh en PvdD :okdan:

ja, dat automatisme zal wel waar zijn. komt misschien omdat je vooral mannelijke nicknames/namen tegenkomt, met foto's van mannenkoppen en ook vormen van haantjes achtig gedrag. tok tok tok, kukelekuu!

Zeg hoe vaak moet je AA batterijen in synths vervangen? Ben altijd bang dat ik op een dag een niet startende synth vol gore bruine drab heb.

ik laat ze er nooit inzitten, of ik koop dure (ebay): ben naam even kwijt, die licht gewichten die véél langer meegaan. - ik denk dat die ook niet uitlopen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back