Hoelang Zijn jullie nu al bezig met muziek?

Javascript

Amsterdam West
Zijn jullie nu al bezig met muziek? op welke leeftijd kocht jij je eerste apparaat.
en...hoe kom je aan het geld?? *D ..

Ik ben zelf 21 jaar en ik ben 2 jaar bezig, sinds 3 maanden echt hardware gekocht een MPC2000XL, ik sta nog in de kinderschoentjes dus en jullie?

Al 12 jaar bezig, sinds 1991, kocht toen eerste synthesizer. Het geld heb ik van mijn Zilvervloot geplunderd (was me moeder 'errug blij' mee.... :D )

Attachments

• smile_euro.gif
    smile_euro.gif
    986 bytes · Bekeken: 85
18 jaar een vakantiebaantjes. :)

damn ik heb met moeite nog net m'n MPC kunnen betalen, vriendin was er niet blij mee.
Nu nog monitors en een mixer, welke bank is het makkelijkste? :D

17 jaar, mijn JV-1080 (masterkeyboard Technics KN-1000 van mijn pa) ik werkte toen part-time in een computerwinkel (mijn eerste baantje...snik). Kort daarop kocht ik een Fatar gewogen toetsen masterkeyboard.

11de met muziek begonnen op mijn 16de mijn eerste synthje(juno60) en sinds me 12de schaamhaar:)

ik ben 25, draai plaatjes vanaf mijn 16de plaatjes, en ben 3 jaar bezig met zelf brouwen op de pc, en pas sindskort met hardware aan het klooien

Al 7/8 jaar bezig en nu een jaar met hardware, voorheen alleen met de PC en ik wil nooooit meer terug....

Hoi, bambam ontopic aub ;)

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik kan me een dergelijke threadc herinneren, kan um alleen niet meer vinden.....

same here. wel gek had dat ook met die thread over die presets zelf maken. kon die ook al niet vinden:confused:

Ben nu 35. Toen ik 18 was, ging ik basgitaar spelen, dat doe ik nu nog! Iets later (20/21 jaar) maakte ik ook noise en industriele muziek, met een bandrecorder, een stofzuiger, een klopboor, wat gereedschap en een Sequencial Systems Pro One, die van mijn broertje was. Later kwam daar ook nog een Boss DR550 drummachien bij. Die heb ik overigens nog. Geweldig ding vind ik dat. Heeft die lekkere kraftwerk "plok". Verder stelt die niets voor, maar plokken kan die als de beste. In 1997 heb ik zelf mijn eerste synth gekocht (yamaha Cs1x) en een sampler (Akai S2000), en later meer spul gekocht. De Yamaha en de akai heb ik niet meer.

De Pro One is later overigens door mijn broertje verkocht. Daar baalde ik lichtelijk van, want ik wilde hem hebben, maar had geen geld.

dat is ontopic, want ik ben aan het zoeken en dan kan dit topic dicht ;)

Maar uhhhh.... verplaats je dan wel de posts in deze thread naar die oude? Anders kan ik weer opnieuw gaan antwoorden en om nou een RSI op te lopen.... nee, bedankt! ;)

ik kan me een dergelijke threadc herinneren, kan um alleen niet meer vinden.....

Klopt:)

Bedoel je niet die thread over waarom je ermee begonnen bent? Want dat is niet precies hetzelfde volgens mij (de posts zijn in ieder geval nogal verschillend).

Ontopic:
Ik speel nu 14 jaar; vanaf mijn 8e 10 jaar lang muziekles gehad op een electronisch orgel (maar dat was niet van mij), nu 4 jaar zelf bezig en sinds 2 jaar ook in een band. 'Serieus' in muziek geïnteresseerd en ermee bezig sinds m'n 14e (of zoiets), eerst met FT2, vervolgens GM (via een AWE32), en vervolgens 3 jaar geleden m'n eerste synth gekocht (XP-30), en deze zomer m'n tweede (S90). Allebei nieuw gekocht, dus het lukt mij als student met een bijbaantje niet om erg vaak een synth te kopen (en dan heb ik nog geluk dat ik niet duur in m'n onderhoud ben / was).

Back