big_slick_dick
Ingeburgerd
3 jaar geleden met fruity loops.
maar ik heb onlangs een mpc en een controller gekocht.
maar ik heb onlangs een mpc en een controller gekocht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Christov
1999: blokfluit ritueel verbrand
dat heb ik ook gedaan toen ik van muziekschool af kwam, alleen een ander jaartal, weet t niet meer precies.
Daarna heeft het tot mijn 10e een beetje stilgelegen en ontdekte ik fasttracker. Vanaf daar tot en met nu ben ik er constant mee bezig.
, en sinds 3 jaar van m'n werk als operator
M'n eerste electronische lessen kreeg ik op m'n 17de, van Michiel Waisviz, in de Vrije Akademie, ook wel Psychopolis genoemd in die dagen, te Den Haag. Via de achterdeur, die Dick Raaymakers voor ons open liet staan werkten we klandistien in de studio van het conservatorium, waar ik voor het eerst een modulaire Moog in m'n handjes kreeg.
Later naar Utrecht, waar op de Plompetorengracht niemand naar je collegekaart vroeg: je deed gewoon mee
We waren wel zo slim om geen werkstukken te maken, dus geen studiotijd aanvragen, want dan viel je op. We hielpen gewoon de echte studenten. Wel leuke componisten ontmoet. We treinden (soms zwart
op de vrije middagen van school van Den Haag naar Utrecht en altijd te laat thuis voor het avond eten. Mijn vriend hoefde dan niet meer thuis te komen (iets met honden en potten), dus die at dan bij mijn moeder mee...
Maar ik kocht ook een doedelzak. Liep je maf mee te doen op straat...
een jaartje later overstap gemaakt naar hardware! 

)
Origineel geplaatst door ProtoHuman
begonnen ongeveer 6 jaar geleden (met fasttracker)
sinds drie jaar meer serieus, met hardware.