Dr van Lansberg
Gepokt en gemazeld
Ik heb op de valreep ook maar een track aangeboden (deadline is vandaag). Het is erg lang geleden dat ik überhaupt iets heb afgemaakt, dus voor mij is het sowieso een overwinning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb op de valreep ook maar een track aangeboden (deadline is vandaag). Het is erg lang geleden dat ik überhaupt iets heb afgemaakt, dus voor mij is het sowieso een overwinning![]()

Nou, ik hoop dat jij dan een stuk hoger eindigt om onze eer een beetje te redden![]()

Bij de uitleg van de jury staat hoe ze punten toekennen en bijna elke categorie die ze beschrijven geeft me minder hoop, haha
Het is te lang, te oud, te weinig ESA minded, geen melodie etc etc lol
. Track van drie jaar oud (als ik dat had geweten, had ik hem gewoon opnieuw op SC gezet...), een quote van Neil Armstrong (NASA en dat mag niet), geen tekst en uitleg bij de track gegeven. Hopeloos dit
.Met een quote van Wubbo had je vast beter gescoord!Maar ja, dat klinkt natuurlijk voor geen meter.
En wat onleesbare tekst om aan de drie karakters te komen

ik zie dat ik nu ook een plaatsje ben opgeschoven naar 31, hahaha.....vaag weer dit![]()
.
Volgens mij komt dat ik omdat ik een grote mond heb gehad naar de jury en dus mijn eerste plaats heb moeten inleveren.