ESA wedstrijd: moet gewonnen worden door een synthforummer!

Thanx torp! Ik vond het in ieder geval leuk om mee te doen, ook al heb ik wel een beetje snel moeten werken (ik was vrij laat begonnen).

Nou, ik hoop dat jij dan een stuk hoger eindigt om onze eer een beetje te redden ;)

Ik dacht dat je tweede was geworden. Het staat er wel onduidelijk. Of is het nog niet helemaal af .Maar gefeliciteerd met je 32 ste plek...edit ik snap het al ...

er zaten wel wat super klasse tracks bij hoor..

Nou, ik hoop dat jij dan een stuk hoger eindigt om onze eer een beetje te redden ;)

Dat valt nog maar te bezien. Bij de uitleg van de jury staat hoe ze punten toekennen en bijna elke categorie die ze beschrijven geeft me minder hoop, haha ;)
Het is te lang, te oud, te weinig ESA minded, geen melodie etc etc lol

Bij de uitleg van de jury staat hoe ze punten toekennen en bijna elke categorie die ze beschrijven geeft me minder hoop, haha ;)
Het is te lang, te oud, te weinig ESA minded, geen melodie etc etc lol

Haha, dat had ik net dus precies zo bij het lezen van de uitleg :D. Track van drie jaar oud (als ik dat had geweten, had ik hem gewoon opnieuw op SC gezet...), een quote van Neil Armstrong (NASA en dat mag niet), geen tekst en uitleg bij de track gegeven. Hopeloos dit :peukie:.

Met een beetje logisch zoekwerk weet je dus ook al welke twee oudere tracks door zijn: https://soundcloud.com/richard-hargrave-196372392

Met een quote van Wubbo had je vast beter gescoord! :D Maar ja, dat klinkt natuurlijk voor geen meter.

Jammer ik ben 14de geworden... volgende keer beter. was leuk om mee te doen .. was wel een beetje kazig opgenomen dus ik had geen schijn van kans.

Ik heb jullie allemaal een beetje teleur gesteld Sorry.. wellicht is e een andere synthforumer die wel nummer 1 heeft gehaald ..

Laatst gewijzigd:
14e.....mooi toch evengoed! :mega:

--edit-- ik zie dat ik nu ook een plaatsje ben opgeschoven naar 31, hahaha.....vaag weer dit :D

Dank :D

Volgens mij komt dat ik omdat ik een grote mond heb gehad naar de jury en dus mijn eerste plaats heb moeten inleveren :D.

Volgens mij heb jij je "valkuil" gevonden. Probeer er een "uitdaging " van te maken.

Mijn track was ook te oud en niet voorzien van een hoop bla bla. Ik had gehoopt dat de geoefende luisteraar ontdekte de gebruikte kick een sample van de oerknal was maar ja.

Back