Forum

Al jullie gegevens worden aan Roland verkocht, daardoor zijn ze dus met modulair begonnen.

"Over ons" op de voorpagina lijkt me een goede plek om te starten met lezen:
https://www.synthforum.nl/index.php?goto=overons

Verder is het, zonder kennis van de geschiedenis, niet heel nuttig is om te gaan speculeren.

Kosten worden op dit moment (zoals eerder vermeld in het cookie topic) betaald door inkomsten uit advertenties en (zeer gewaardeerde) donaties van leden.
Voor die tijd betaalde het mod/admin team de kosten uit eigen zak.

Laatst gewijzigd:
Het is juist het gebrek aan voldoende geschiedkundige wetenswaardigheden wat de bron is van speculaties.

Of het nuttig is, dat moet iedereen voor zichzelf bepalen, het trekken van voorbarige conclusies kan in ieder geval bevredigend werken en om die reden alleen al nuttig zijn. ;-)

Of het nuttig is, dat moet iedereen voor zichzelf bepalen, het trekken van voorbarige conclusies kan in ieder geval bevredigend werken en om die reden alleen al nuttig zijn. ;-)

Kan helend werken inderdaad :). De vraag is wel of het delen van die conclusies met de hele wereld nou zo verstandig is, los van het feit of het iets toevoegt.

Je begeeft je met zulke gewaagde uitspraken wel op glad ijs, ze kunnen je account zomaar de-activeren als je moderators tegen het zere been aanschopt :engel:

Kan helend werken inderdaad :). De vraag is wel of het delen van die conclusies met de hele wereld nou zo verstandig is, los van het feit of het iets toevoegt.

Nu ja, het kan iets los maken, en daarmee iets beantwoorden. Ik merk dat van uit de moderators nu vooral 'vragend' beantwoord wordt.

'Is het nuttig?'..
'Is het verstandig?'..

Vragen met vragen beantwoorden roept bij mij meer vragen op, en bij anderen misschien ook en leidt dus weer tot meer speculaties, op / en / of buiten het forum.

Daarom is het soms misschien een goed idee om gewoon een vraag duidelijk te beantwoorden.

Maar ik zal er verder niet aan tornen, vind het fenomeen vragen met vragen beantwoorden op dit moment interessanter dan wat precies de geschiedenis is, hoewel het duidelijk is dat daar liever niet over gesproken wordt en dus vragen oproept.

voor de rest.. peace enzo. :)

Je begeeft je met zulke gewaagde uitspraken wel op glad ijs, ze kunnen je account zomaar de-activeren als je moderators tegen het zere been aanschopt :engel:

Dat zal wel met zo'n vaart niet lopen denk ik, ben er in ieder geval niet op uit om het moderators moeilijk te maken, ook al is het overduidelijk dat sommige vragen liever niet beantwoord worden. Maar dat is prima wat mij betreft uiteraard, niemand hoeft ook alles over mij te weten, dat is mijn privacy, synthforum heeft daar ook recht op lijkt me.

Ik denk dat de directie zich schaamt voor het echte verleden: Deze site is begonnen als een forum voor vogelkijkers, is pas een synthforum geworden na een groot schandaal met éen van de oprichters, een kerstboom en een pak karnemelk.

Ben er niet op uit om het moderators moeilijk te maken, ook al is het overduidelijk dat sommige vragen liever niet beantwoord worden.

Door wie worden die moderators gekozen en wie trekt er " behind the scenes" nou echt aan de touwtjes :eureka:
Een forum blijft natuurlijk anoniem en ik denk dat we dat met z'n allen ook willen blijven alhoewel door onderlinge verkoop die anonimiteit niet echt gewaarborgd blijft.

Door wie worden die moderators gekozen en wie trekt er " behind the scenes" nou echt aan de touwtjes :eureka:
Een forum blijft natuurlijk anoniem en ik denk dat we dat met z'n allen ook willen blijven alhoewel door onderlinge verkoop die anonimiteit niet echt gewaarborgd blijft.

Het forum wordt (zoals het stuk "Over ons" ook vermeld) aangestuurd door de stichting synthforum Nederland en heeft, zoals elke stichting, een bestuur en geen winstoogmerk. Daar is dus niets anoniem aan. :)

Het team van moderators voert het door de stichting vastgestelde beleid uit. Moderators worden aangesteld in overleg met de stichting en de op dat moment reeds actieve moderators.

Laatst gewijzigd:
Back