anoniempje
hobby knooier
hallo even voorstellen ben hardcore fan maak 4 a 5 jaar muziek op de pc en draai aantal jaren vinyl als hobby
nou ben ik m,n geluid zat en ook m,n pc ik wil overstappen op groove boxen samplers synths etc
wil beginnen met een set goede speakers
en kom dan al op het volgende probleem
ik wil ze gebruiken met vinyl draaien en kleine feesjes voor vrienden dus ze moeten goed hard gaan
zat te denken aan behringer actieve speakers of jbl
maar voor muziek maken is dit dus ruk want dan klinkt het bij mij fantastisch en bij iemand anders niet
dus heb ik toch weer studio monitors nodig
en dat wordt me best wel prijzig want ik heb nog meer op me verlang lijstje staan
dus is er een oplossing voor bijde ?? of weet iemand een andere goede oplossing ??
of kan ik beter meteen monitors halen en later sparen voor pa speakers
groeten anoniempje
trouwens cool forum jammer dat ik het niet eerder kende
nou ben ik m,n geluid zat en ook m,n pc ik wil overstappen op groove boxen samplers synths etc
wil beginnen met een set goede speakers
en kom dan al op het volgende probleem
ik wil ze gebruiken met vinyl draaien en kleine feesjes voor vrienden dus ze moeten goed hard gaan
zat te denken aan behringer actieve speakers of jbl
maar voor muziek maken is dit dus ruk want dan klinkt het bij mij fantastisch en bij iemand anders niet
dus heb ik toch weer studio monitors nodig
en dat wordt me best wel prijzig want ik heb nog meer op me verlang lijstje staan
dus is er een oplossing voor bijde ?? of weet iemand een andere goede oplossing ??
of kan ik beter meteen monitors halen en later sparen voor pa speakers
groeten anoniempje
trouwens cool forum jammer dat ik het niet eerder kende

dan heb je 

.