Eurorack praatgroepen?

Bestaat er zoiets als een eurorack praatgroep waar je hulp krijgt en over je verslaving kan praten? En misschien wat onderlinge steun kan krijgen om je verslaving een beetje in de hand te houden?

Het gaat hier altijd prima als ik met mijn vrouw praat. Ik murmel wel eens wat dat ik mijn spul in ieder geval nog tegelijk kan gebruiken met MIDI en CV en dat zij echt niet meer dan één paar met schoenen kan dragen maar goed ze heeft altijd overtuigende argumenten.

Je bedoelt een soort van Anonieme Analogisten?

<- Leuk bedacht! :eureka:

Maar on-topic, lijkt me heel gezellig. Maar of 't helpt tegen Eurorachitus of de symptomen juist versterkt...?

Je bedoelt een soort van Anonieme Analogisten?

Kijk, de juiste naam hebben we ieder geval al :)

Het gaat hier altijd prima als ik met mijn vrouw praat. Ik murmel wel eens wat dat ik mijn spul in ieder geval nog tegelijk kan gebruiken met MIDI en CV en dat zij echt niet meer dan één paar met schoenen kan dragen maar goed ze heeft altijd overtuigende argumenten.

Schoenen zijn een soort modules voor je voeten toch?

<- Leuk bedacht! :eureka:

Maar on-topic, lijkt me heel gezellig. Maar of 't helpt tegen Eurorachitus of de symptomen juist versterkt...?

Hoe doen die alcoholisten dat dan? Na de praatgroep het cafe in?

Gevaarlijk spul dat Eurorack, ik begin er niet aan...

Maar stel nou dat er iets bestaat wat je ogen opent, waardoor je de wereld ziet zoals je m nog nooit gezien hebt, je dichter bij de waarheid en de zin van alles komt, zou je dan je ogen bewust gesloten houden en er voor kiezen dit niet te willen weten?

ik ben begonnen met het zelfbouwen.......ik heb een camper gekocht en daarmee rijd ik naar de woestijn.
In het geheim maak ik daar snachts nieuwe modules......

Mja, maar hetzelfde heb ik horen zeggen over de Verbos Complex Oscillator, of (zelfs) over de DPO.
Ben zelf wel 'n DPO fan - minder enthousiast over Verbos in het algemeen. De Furthrrr blijf ik (heel oppervlakkig) met de frontplate 'botsen'. Rubicon heeft nog hulpmodules nodig, helpt ook niet dat ik een beetje van Intellijel af ben - 't is altijd wat. De Sputnik CO schijnt trouwens goed te wezen?

Kritisch volkje die complex osc kopers... :D

Laatst gewijzigd:
Eergisteren weer veel ingeslagen, module en veel patchkabels
Een lijntje leggen komt zo in een heel ander daglicht te staan...
Count me in
Stelwel voor de bijeenkomsten zonder meenemen van spul
Wordt anders een soort kat op het spek binden

Ik probeer het te combineren

Back