flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Man man mijn frankenstein blijft maar groeien.
1344 hp inmiddels...
1344 hp inmiddels...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is fijn, dan weet ik dat het bij mij toch wel meevalt (Ik heb 4 x 168 + 2 x 84 = 840hp).Man man mijn frankenstein blijft maar groeien.
1344 hp inmiddels...

Wat is jouw favoriete eurorack oscillator?Het is mij intussen gelukt om mijn systeem te halveren tot dit, dus ik vind dat ik geen probleem meer heb.
Bekijk bijlage 3873856
Dan heb ik daarnaast ook nog vier kisten vol met 5U, maar dat is geen Eurorack, dus dat telt niet.![]()
Het is mij intussen gelukt om mijn systeem te halveren tot dit, dus ik vind dat ik geen probleem meer heb.
Bekijk bijlage 3873856
Dan heb ik daarnaast ook nog vier kisten vol met 5U, maar dat is geen Eurorack, dus dat telt niet.![]()
Wat is jouw favoriete eurorack oscillator?
Thanks! Ik ga me er in verdiepenIk vind zelf de Zero Point Oscillator van SSF heel fijn, en de oscillatoren van Synthesis Technology. Dat zouden, waarschijnlijk, mijn favorieten zijn.
Blijkt maar weer dat er n boel soorten mens op de wereld zijn want voor mij is Modular juist extreem ordelijk en logisch, meer dan een desktop. De kabelwirwar is de realiteit, maar als ik naar die wirwar kijk zie ik de paden lopen dus voor mij is het geen wirwar. Ik heb veel meer moeite met desktops die veel koppelingen/patches onderwater doen en niet of nauwelijks zichtbaar maken, en het gepruts met settings in al die menuutjes. Maar dat zou zomaar mijn achtergrond kunnen zijn in de IT Infrastructuur want daar trekken we ook n boel kabeltjes van het ene doosje naar het andere. Patchkasten hebben ook heel vaak last van spaghetti zullen we maar zeggen.Ondanks twee Niftykeyz met semimodulaire synths heb ik weinig last van verslaving. Sterker nog, het is niets voor mij om grote hoeveelheden modules te kopen en koppelen. Ik vind de flexibiliteit van wat filters toevoegen aan een volledige synth voice wel leuk. Maar die kabeltjes, dat geplug, dat gebrek aan overzicht, pfff. Dus een groot systeem zal het hier nooit worden.