Eurorack praatgroepen?

Ik weet wel een cafe op loopafstand van mn modular. Of is dat niet de bedoeling? :P

1ste twee series Furthrrrs hadden wat gedoe idd, is nu op orde.

Ik heb DPO, Verbos en Furthrr naast elkaar gehad en werd gewoon t meest verliefd op de laatste....

I'M NOT HELPING AM I? :)

... en ook niet als ik eens een andere synth wil gebruiken, of zelfs met twee tegelijk.

Maken jullie eigenlijk ook wel muziek met die dingen ? Of is het gewoon uren aan een stuk fwiep fwiep ?

Maken jullie eigenlijk ook wel muziek met die dingen ? Of is het gewoon uren aan een stuk fwiep fwiep ?

:dubbel: den knuppel in het hoenderhok.......

Ik denk dat hier op SF sowieso veel fwiep fwiep gedaan wordt met synths....modular of niet. En dan kijk ik vooral ook naar mijzelf :D

Net 3 uur met mark t gefliept met het nieuwe eurorack systeempje met vocodermodules

Schaam me rot
Kan niet wachten tot de groep begint

Beste praatgroep, mijn vrouw vindt het kennelijk niet romantisch als ik teder in haar oorschelp fluister dat ik mijn do it yourself 10 hp lasercut eurorack white noise generator output in een yusynth moog filter clone lowpass filter input gaat pluggen met braided kabeltje van Ginko en deze dan door middel van voltage control met een low frequency oscillator zaagtand golfvorm,ver onder het audible spectrum, tot een een heuse strandwandelings ervaring incl zee geluiden exlusief zand tussen bilnaad patch omtover. Haar reactie was een heus advies per direct de eurozone te verlaten en anders zou ze mij wel even tot een skiff friendly formaat verbouwen?! Ik weet mij geen raad en voel me onjuist bejegend. Ben ik nu verslaafd of moet ik Goedele inschakelen?

Neem haar eens mee naar je studio
En je zult zien , alles komt goedele

Net 3 uur met mark t gefliept met het nieuwe eurorack systeempje met vocodermodules

Schaam me rot
Kan niet wachten tot de groep begint

Hij is grondig getest en goedgekeurd. Ik ben alleen bang dat ik nu ongewild in contact ben gekomen met een vorm van verslaving.

Ik vraag me af hoe een eurocrack afkicktraject dr uit ziet.
Krijg je dan sessies met een clavia micro modular bij wijze van methadon? ;)

-C-

Waarschijnlijk blokfluitsessies...

Stekkers en gaatjes....erg Freudiaans allemaal. Blijft het wel bij alleen praten zo n groep? :duivels:

Ik ga er van uit dat het alleen maar mannen zullen zijn, dus ik denk het wel.

Back