sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
Ken alleen fm8, die klinkt op zich wel oke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die FS1R heeft wel een lekker snijdend soundje hoor, dat is wel andere koek dan FM8, FM7 etc.
Die NI FM plugs hebben mij nooit kunnen bekoren. Maar dat is smaak.
Dexed is opzich wel okay trouwens.
DX-200 heb ik ook gehad, was ook wel cool, alleen wat beperkt en zeker niet zo hifi als die FS1R.

Ik heb er hier eentje, en heb hem nieteens aangesloten. Zo geweldig is die synth nou ook weer niet. Leuk voor pads, en ook basjes, maar er zijn synths die dat beter kunnen. Ik denk dat de prijs een uitschieter is.
Ik had toch altijd moeite om de fs1r sound lekker in de mix te krijgen. Het hoog leek wat ongecontroleerd en was vaak veel tijd kwijt aan eq'en (bump in 11000khz als ik mij herinner). Er zit ook een aphex exciter op de output heb ik gehoord.

Het is misschien minder belangrijk, maar ik wilde toch ook nog even de effect sectie van de FS1R noemen. Dat is toch echt een van de betere en meest uitgebreide die ik op een module van dat kaliber ben tegengekomen moet ik zeggen. Ook hier valt veel te programmeren bovendien.....hetgeen natuurlijk ook weer een nadeel kan zijn![]()
En, heb je er zelf al een beetje resultaat mee dan ?
Ik vind zelf romplers voor choirs mooier klinken als ik die filmpjes bekijk.