Origineel geplaatst door EDP
ps:tjek de smileys(zie je wel dat ik het kan)
Goed zo, mijn zoon !

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door EDP
ps:tjek de smileys(zie je wel dat ik het kan)

Origineel geplaatst door bambamstudio
of deze : UTFS: Use The Fucking Search
hehehe, en dan een foto van Bambam verkleed als Yoda die zegt: "Use the Search"
1 van de six geboden: gij zult andermans uitspraeken niet tot uwe zelfe toe eigenen!Origineel geplaatst door gemmetje
Goed zo, mijn zoon !![]()
Origineel geplaatst door Yoozer
we hebben er 4 in de aanbieding.. denk ik.
voor de echte fans:
en voor degenen die 't allemaal vroeger beter vonden:
![]()
zoals beloofd:
![]()
die van "trance sucks" is nog in de maak.

Origineel geplaatst door t-con
dat is nog niet eens zo`n heel dom idee, opstrijkvellen van de hema (de hema van die lekkere worst weet je wel)
gem weet je ook wat die kosten om te laten maken?
IkkeOrigineel geplaatst door gemmetje
ik vind die "draai eens aan m'n knopjes" toch ook wel errug fijn hoor !![]()
Wie heeft deze gemaakt ?
Misschien maak ik nog een engelse versie met "Tweak my knobs and pump up my volume" 
De full-size jpg's zijn ook te klein hiervoor, ben ik bang. Eigenlijk moet ik ze in vectorformaat hebben, maar ik denk niet dat synthforum zo blij is met "all i got was this lousy t-shirt", of met de associatie met "tiësto sucks".Misschien is het een idee om de originele (full-size) .jpg-jes te uppen, zodat iedereen ze zelf kan maken met behulp van die opstrijk-printvellen van de hema. Scheelt een hoop geregel en iedereen kan toch fijn reclame maken.![]()
IkkeMisschien maak ik nog een engelse versie met "Tweak my knobs and pump up my volume"
De full-size jpg's zijn ook te klein hiervoor, ben ik bang. Eigenlijk moet ik ze in vectorformaat hebben, maar ik denk niet dat synthforum zo blij is met "all i got was this lousy t-shirt", of met de associatie met "tiësto sucks".

maar ik denk niet dat synthforum zo blij is met "all i got was this lousy t-shirt", of met de associatie met "tiësto sucks".
Zie ik op het plaatje ook niet staan..
vind ik helemaal niet zo gek... hij was ten tijde van zijn modschap erg bedreven met het forum, plus dat hij ook veel posts moest zetten mbt bijsturen van onderwerpen etc. dan tikt het wel aardig aan...Origineel geplaatst door sander
Grappig dat BamBamstudio nog steeds de meeste of 1 van de meeste posts heeft geplaatst terwijl die al een half jaar ofzo niet meer post.