synthform t-shirt

Origineel geplaatst door bambamstudio
of deze : UTFS: Use The Fucking Search

:D hehehe, en dan een foto van Bambam verkleed als Yoda die zegt: "Use the Search"

Midiplug lijkt me ook wel wat.. (oorspronkelijk was ie toch in het felgeel voor op een button!?!)

(PS.. heb nog wel zo'n plaatje liggen denk ik..)

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

... wat is hier ooit nog van terecht gekomen?
En... wie denkt zoiets nog te kunnen regelen voor de grote Synth-meeting op 4 Juli? :eureka:

Origineel geplaatst door gemmetje
Goed zo, mijn zoon ! :geslaagd:
1 van de six geboden: gij zult andermans uitspraeken niet tot uwe zelfe toe eigenen!

Attachments

• jzus.jpg
    jzus.jpg
    3,6 KB · Bekeken: 93
we hebben er 4 in de aanbieding.. denk ik.

voor de echte fans:
sendex.jpg

en voor degenen die 't allemaal vroeger beter vonden:
lousy.jpg

zoals beloofd:
sucks.jpg

voor de echte versierders:
knopjes.jpg

die van "trance sucks" is nog in de maak.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Yoozer
we hebben er 4 in de aanbieding.. denk ik.

voor de echte fans:
en voor degenen die 't allemaal vroeger beter vonden:
lousy.jpg

zoals beloofd:
sucks.jpg

die van "trance sucks" is nog in de maak.

hey Yoozer deze zijn goed man!

ik vind die "draai eens aan m'n knopjes" toch ook wel errug fijn hoor ! :D

Wie heeft deze gemaakt ?

Misschien is het een idee om de originele (full-size) .jpg-jes te uppen, zodat iedereen ze zelf kan maken met behulp van die opstrijk-printvellen van de hema. Scheelt een hoop geregel en iedereen kan toch fijn reclame maken. :)

dat is nog niet eens zo`n heel dom idee, opstrijkvellen van de hema (de hema van die lekkere worst weet je wel)
gem weet je ook wat die kosten om te laten maken?

Origineel geplaatst door t-con
dat is nog niet eens zo`n heel dom idee, opstrijkvellen van de hema (de hema van die lekkere worst weet je wel)
gem weet je ook wat die kosten om te laten maken?

wat het kost om een shirtje te laten bedrukken ?? Dat weet ik zo niet, maar is natuurlijk ook afhankelijk van de oplage.

Die vellen bij de hema zijn iig goedkoper, een paar euro per 5 of 10 ofzo. Je legt ze in de printer, trekt er een laagje vanaf, legt ze ondersteboven op je shirtje, zoekt iemand met een strijkbout en klaar !

niet vergeten je afbeelding in spiegelbeeld te printen op die dingen !

heeeeeeeeeeeeeeeeee die ga ik zo eens efkes halen kheb nog wel een paar foto`s die ik op een t-shirt wil plakken.

Origineel geplaatst door gemmetje
ik vind die "draai eens aan m'n knopjes" toch ook wel errug fijn hoor ! :D

Wie heeft deze gemaakt ?
Ikke :engel: Misschien maak ik nog een engelse versie met "Tweak my knobs and pump up my volume" :D

Misschien is het een idee om de originele (full-size) .jpg-jes te uppen, zodat iedereen ze zelf kan maken met behulp van die opstrijk-printvellen van de hema. Scheelt een hoop geregel en iedereen kan toch fijn reclame maken. :)
De full-size jpg's zijn ook te klein hiervoor, ben ik bang. Eigenlijk moet ik ze in vectorformaat hebben, maar ik denk niet dat synthforum zo blij is met "all i got was this lousy t-shirt", of met de associatie met "tiësto sucks".

Ikke :engel: Misschien maak ik nog een engelse versie met "Tweak my knobs and pump up my volume" :D

De full-size jpg's zijn ook te klein hiervoor, ben ik bang. Eigenlijk moet ik ze in vectorformaat hebben, maar ik denk niet dat synthforum zo blij is met "all i got was this lousy t-shirt", of met de associatie met "tiësto sucks".

Goed bezig yoozer !!

en goed punt ook, mbt associaties.

Wat vinden de mod's hiervan ? Ik wil nl gerust wat velletjes printen.

"De mods" weet ik niet. Maar ik vind ze lachen... :P

maar ik denk niet dat synthforum zo blij is met "all i got was this lousy t-shirt", of met de associatie met "tiësto sucks".

Ik denk dat de ironie wel wordt begrepen bij het shirt "all I got...".. Zoiets wekt juist nieuwsgierigheid.. En als we bij het t-shirt van Tiësto gewoon niet synthforum.nl erbij zetten? :D Zie ik op het plaatje ook niet staan.. :okdan:

Ik vind het allemaal best, zolang het op geen enkele manier het forum als zodanig kan beschadigen.

Dus geen: "Ik haat negers dus zit op het synthforum.nl" shirts.
Geen: "Ik ben een nerd, heb nooit een vrouw aangeraakt, raak aub mijn knopjes aan op het synthforum.nl" shirts
en geen: "Ik zit op het synthforum.nl en kan geen muziek maken en tiesto wel, dus tiesto is een eikel!" shirts..

Als je begrijpt wat ik bedoel..

Mocht er animo zijn voor mooie synthforum shirts dan wil ik wel kijken of ik wat kan regelen. Ik kan een paar gasten die een drukbedrijf hebben die zeer mooi kwaliteitsspul kunnen maken. In principe is alles mogelijk. Denk hierbij aan t-shirts tot flesse openers met logo:D

Link

Grappig dat BamBamstudio nog steeds de meeste of 1 van de meeste posts heeft geplaatst terwijl die al een half jaar ofzo niet meer post.

hee yoozer, deze was je vergeten:

sendexshirt.jpg

Origineel geplaatst door sander
Grappig dat BamBamstudio nog steeds de meeste of 1 van de meeste posts heeft geplaatst terwijl die al een half jaar ofzo niet meer post.
vind ik helemaal niet zo gek... hij was ten tijde van zijn modschap erg bedreven met het forum, plus dat hij ook veel posts moest zetten mbt bijsturen van onderwerpen etc. dan tikt het wel aardig aan...

Back