synthform t-shirt

vraagje:

Komen die t=shirts nu wel of nu niet?

mzll Bleep!...Bleep!

Attachments

• !cid_72df2f5e-b12c-43cb-b62f-d61d49624d50.gif
    !cid_72df2f5e-b12c-43cb-b62f-d61d49624d50.gif
    18,7 KB · Bekeken: 133
Origineel geplaatst door Hazes
heb je zeker vanaf 9:09 op zitten wachten om dat te kunnen posten :D

maar euh tja, t-shirts?

:D Nee, zag toevallig dat 't zo laat was, en dit was precies de thread die net openstond.. :dubbel:

Enfin..

ik zal deze week es een high-res versie van mijn ontwerp maken..

ik geloof dat het sf-team nog bezig was financiele middelen te regelen enzo

T-Shirts en zo

T-Shirts en zo

We zijn er als team mee bezig. Ik hoop er snel met meer info over te kunnen komen.

Denk het niet nee.

Origineel geplaatst door FLechdrop
Er is nu toch wel genoeg vraag zou ik zeggen.

Wiseguy, ga jij ze drukken?

Re: T-Shirts en zo

Re: T-Shirts en zo

Origineel geplaatst door CraZ
We zijn er als team mee bezig. Ik hoop er snel met meer info over te kunnen komen.

jeuh :) ben benieuwd...

nou mense waar zijn ze ? de mogelijkheid om ze nog deze zomer aan te trekken raakt zo steeds verder weg

he das snel der is een post weg gehaalt voor mij, is het verboden te posten hier ?

Ik wil er ook 1 ! maat: L

Ben niet zo handig met PC's, zit al een half uur te pielen om die lijst te plaatsen, but please count me in!

;) Heb je tegen de tijd dat ze te bestellen zijn geen XL nodig?

Althans, als je niet aan sport etc. zou doen en elke week een gevulde koek zou gaan eten van nu af aan. Hoewel, dat zou misschien te snel zijn.. maak er maar een per maand van. :D

Misschien kunnen we een voorbeeld nemen aan onze "collega's" van Homerecording.be?
http://www.homerecording.be/modules/news/article.php?storyid=159

De site waarvan sprake ook in het nederlands: http://www.spreadshirt.net/?lang=nl&locale=NL

Als ons aller geliefde moderator-team zich hier achter zet (gratis de shop openen - ontwerp opladen - een link naar de shop plaatsen ergens hier - en klaar!) dan komen de kleine commissies ook meteen terecht waar ze moeten zijn.

Bovendien is er meer dan T-shirts alleen mogelijk, ook die buttons die hier al jaren geleden werden voorgesteld zouden ineens mogelijk zijn.

Geen goed idee?

Haal mij maar van de lijst... Het duurt me te lang... Helaas is dit weer zo'n verhaal net als die buttons.

-C-

zeg komen die t-hirts nog een keer ? zo moeilijk kan dat toch niet zijn of wordt het bestuur van SF gehinderd om de t-shirts nou ook daadwerkelijk te laten maken ?

was het dan niet makkelijk geweest om ook even de sf leden mee te delen dat het niet door gaat ?

ik weet ook eigenlijk ook niet eens zeker of het sf bestuur dit wel regelt maar wie dan wel ?

Origineel geplaatst door anoniempje
zeg komen die t-hirts nog een keer ? zo moeilijk kan dat toch niet zijn of wordt het bestuur van SF gehinderd om de t-shirts nou ook daadwerkelijk te laten maken ?

was het dan niet makkelijk geweest om ook even de sf leden mee te delen dat het niet door gaat ?

ik weet ook eigenlijk ook niet eens zeker of het sf bestuur dit wel regelt maar wie dan wel ?
Bericht door een moderator:
De t-shirts zullen er zeker komen en zijn te verwachten in het begin van 2007. Door omstandigheden zijn ze tot nog toe niet gedrukt.

:engel: En gelaten wachten de leden braaf af..

:D nee, flauw.. succes met regelen iig!

sjee, zo concreet heb ik het nog niet eerder gehoord. zou het er dan nu toch echt van komen?
joepie!

Back