Al een poosje geleden natuurlijk dat je dit postte maar zag op internet wel een paar mensen die filmpjes maken inzake deze Numa Compact 2.
Lijkt veel waar te zijn voor het geld. Apart is wel dat er geen wheels opzitten maar stickjes. Hoeft niet echt een probleem te zijn natuurlijk, kwestie van wennen lijkt mij. En apart is dat er 2 x MIDI OUT op zit. Niet een hamerklavier maar dat hoeft geen probleem te zijn. Helemaal niet wanneer je ook synths wil bespelen daarmee, wat natuurlijk het gros van de mensen wel doet. Die interne speakers moet je je niet al te veel van voorstellen denk ik. En of alleen een audio uitgang via de koptelefoon-uitgang nu je van het is?
Zou hem inderdaad eigenlijk gewoon moeten kunnen uitproberen. Zag dat o.a. Bax hem op verschillende locaties heeft staan, al kan dat onderhand ook het geval zijn bij andere zaken natuurlijk.
Zou hem wel vergelijken met die SL Studio van Studiologic, temeer daar die onder de prijs van deze Numa Compact 2 is gegaan. Maar die SL Studio heeft natuurlijk geen eigen geluiden.
Of die eigen editor van Studiologic voor die SL Studio nu zoveel beter is dan de gratis editors? Geen idee. Voordeel van die gratis editors, waarnaar verwezen wordt voor die Numa Compact 2, is natuurlijk wel dat die door de jaren heen goed zijn onderhouden. Lijkt mij dat je die gratis editors ook kunt gebruiken i.p.v. die eigen editor voor de SL Studio, ook voor die Studio SL.