mag ik hier alles plaatsen van boyzone?
Nee, liever niet
Een vriendin is al vele jaren fan van Boyzone...en zij was behoorlijk aangeslagen toen onlangs bekend werd dat de groep definitief stopt als boyband. Maar later dit jaar komt er nog wel een nieuw album met aansluitend een afscheidstournee.
@KatieMusic; ik had verwacht dat je er al mee bekend was want dit album is voor mensen op dit forum meestal gesneden koek, of kon je de hoes niet maar wel de muziek?
Nee, ik kende zowel de hoes als de muziek niet. Maar mijn roots om muziek te gaan maken liggen - m.u.v. Ummagumma (Pink Floyd) - ook niet direct bij elektronische muziek. Dat ben ik pas veel later gaan ontdekken.
En even op een aantal filmpjes van bliep reageren...
1. Dee D. Jackson - Automatic Lover > leuk dat je die geplaatst hebt!
2. FCKN'BSTRDS > nooit van gehoord...cool (alleen niet voor de gemiddelde luisteraar denk ik).
3. Het living village festival > mooi festival (genieten!)...en super aftermovie die je ervan gemaakt hebt!
4. Gerry Rafferty > niet mijn muziek (maar ik kan me de lol op die potplantenkwekerij met dat nummer goed voorstellen)
5. Eisbaer > lekker melig
6. Dreiklangsdimensionen > die kende ik (leuk om weer eens te horen - na lange tijd)
7. Flash (The Duke of Burlington) > idd een oude vergeten kraker...het heeft iets moois wat ik niet direct kan plaatsen.
8. Larry Willis > jazz :-((
9. Malaria! > Kende ik niet...doet me aan Nina Hagen denken.
10. Ich Glaab', Die Hole Mich Ab , Ha Haaa! > Dat is voor mij wel een bekende (maar dan in het Duits)
11. Terror Duck > die tand (bbrrrr...)
12. Alexander Robotnick > dan spreekt mij (het voor mij onbekende) "Hola Macci Kola" meer aan dan het bekende "Return to Kamchatka"
En ik zit nu op SoundCloud te luisteren (en verdikkeme mijn tijd te verdoen

) naar bliep'ers "atmospheric performer 8". Lekker hoor!
En al een oudje (uit 2003), maar nog steeds een van mijn favoriete nummers als ik op Ibiza ben. Het geeft me zo'n beetje hetzelfde gevoel dat een nummer als "Bord to be wild" (van Steppenwolf) me ook geeft (maar dan op de scooter).