Kraftwerk Komt naar Nederland 29 Maart 2004

Ik heb iets gehoord over een afterparty in de paradiso... :biertje: Weet iemand daar wat meer van?

"Na het concert is er in de Postbank Lounge een Electronation afterparty met dj's Terry Toner & Herr Arter. Zie voor meer info over de afterparty ook www.electronation.nl."

Staat op de Heineken Music Hall website. ;)

Origineel geplaatst door edfx
Ik heb iets gehoord over een afterparty in de paradiso... :biertje: Weet iemand daar wat meer van?

[offtopic]
Edfx, zou je je PB kunnen checken? :D
[/offtopic]

-C-

Origineel geplaatst door Imipolex
Waar??

Dat vraag ik mij ook af. Ik las hier iets over Paradiso wie weet daar meer van?
Heb daarna vast nog wel zin in een feestje.

Origineel geplaatst door SID
Dat vraag ik mij ook af. Ik las hier iets over Paradiso wie weet daar meer van?
Heb daarna vast nog wel zin in een feestje.

Tjonge, kijk eens even een paar berichten omhoog !!!!

Origineel geplaatst door conso
Tjonge, kijk eens even een paar berichten omhoog !!!! [/QUOT

Daar staat afterparty in de foyer met electro nation dat weet iedereen nou wel.
Ik bedoel een afterparty in de Paradiso.

Origineel geplaatst door SID
Origineel geplaatst door conso
Tjonge, kijk eens even een paar berichten omhoog !!!! [/QUOT

Daar staat afterparty in de foyer met electro nation dat weet iedereen nou wel.
Ik bedoel een afterparty in de Paradiso.

Volgens mij hopen de meeste al wegtezijn voor de afterparty begint.
Die 2 electronazi DJ's staan nu niet echt bekend om goeie draaikunsten.
Kheb ze een tijdje geleen gezien. Ze kunnen gewoon geen 2 goede platen na elkaar draaien.
En als ze echt eens een lekkere klassieker draaien, laten ze die maar een minuut of zo horen.
Buh :r

Ik ben sowieso dan al weg... hou helemaal niet van DJ's....

Maaruh, zouden we niet eens een synthforum bijeenkomst houden in een gezellig cafeetje ofzo na het concert???

Echt weer typisch nederlandsch zo'n afterparty. WAAROM vraag je je dan af? Ik denk niet dat twee dj's nog wat toe kunnen voegen aan een avondje Kraftwerk. Maar ja, blijkbaar is er bij de doelgroep behoefte aan nog wat dansbare muziek....

Origineel geplaatst door nick nova
Vanavond Kraftwerk in de Ancienne Belgique in Brussel.

Inderdaad, ben net terug. Eindelijk die mannen eens aan het werk gezien.

FF kort een verslagje van het concert:

Tot 1300 Hr hard gezwoegd voor mijn baas. Dan als de bliksem naar huis, dat nette pak en das snel uitgedaan en hop ... onder de douche. Kwestie van de corporate smell weg te spoelen.
Dan rustig de lunch doen en wat surfen op het web.

1600 Hr Televisie aan want ik wil de aflevering van The Secret Army niet missen (prachtreeks)

1730 Hr De auto in, m'n broer ophalen en richting pizzeria om 'alvast een fonke te leggen' 8)

1830 Hr Shiiiiit, we moeten nog naar Brussel en 't is al zo laat 8D

1900 Hr Aankomst aan de buitenring (R0) van Brussel vanop de A12. Nee, niet langs de ring, dat is veel te druk op dit ogenblik, gewoon de A12 verder berijden tot de Van Praet brug, daar langs het kanaal tot de volgende brug en dan het kanaal over richting het Yserplein. Nu goed uitkiijken want we moeten op de Rue Danxart zijn.

1915 Hr Verdorie, nog drie kwartier en het concert gaat beginnen en we moeten nog een parkeerplaats vinden. Gelukkig is de parkeergarage vlakbij De Beurs nog niet volzet, vlug naar binnen.

1920 Hr Oef we zijn er, en we zijn niet alleen want er staat al een behoorlijke masso op de stoep, de deuren zijn nog niet open.

1925 Hr He, de deuren gaan open en mondjesmaat worden we naar binnen gezogen. Snel wat jettons kopen om deze later al te verzilveren voor :biertje: (BELGISCH BIER uiteraard).

1940 Hr Ff kijken bij de merchandising, 25 EUR voor een T-shirt, nee bedankt. Dan maar een plekje gaan zoeken in de grote zaal. Hé, de zaal is amper gevuld? We besluiten om toch maar op het balkon te gaan, kunnen we lekker gaan zitten en hebben we een heel goed uitzicht op de ganse zaal en het podium.

2000 Hr Ff nog snel het thuisfront ingelicht dat ik 'even' niet bereikbaar zal zijn.

2010 Hr Het licht dooft .... eindelijk is het zover :{
---
Het begint met Machine, machine, Machine, Machine .Ma chine .... Ma ha Chine
De muziek is niet te zacht en niet te luid, precies goed.
Er passeren uiteraard heel wat bekende nummers die toch meer indruk maken in zo'n zaal dan thuis en uiteraard wordt dit nog versterkt door de visuals :okdan:

Ik som uiteraard niet alle nummers op, zo blijft het toch nog een verrassing voor de concertgangers op 29 maart in Amsterdam. Maar beeld je gewoon ff in dat het publiek al bijna uit z'n dak gaat omdat je 'een auto hoort die maar niet wil starten' Drie maal raden welk nummer er dan volgt. En zo is het eigenlijk het ganse concert. Het publiek hoeft maar een specifieke toon of geluid te horen om te weten welk nummer er gaat volgen.

Enkele pauzes (slechts een minuutje of zo) worden ingelast om de nodige attributen te verplaatsen om dan weer verder de draad op te pikken. Je weet gewoon dat het nog niet gedaan kan zijn, je wil meer en dat komt er ook.

Niet echt onbekende songs maar dat hoeft niemand te verbazen denk ik. Het is echt fenomenaal hoe 4 mannen met slechts een laptopje en klavier het publiek zo kunnen beroeren. Fantastisch gewoon.

2220 Hr Music Non Stop - He 't is al gedaan, overigens een eenvoudig maar toch origineel slot.

2230 Hr Hé, ik heb nog jettons over dus gaan we die ook maar inruilen tegen het nodige gerstennat.

2250 Hr We hebben geen zin om te loungen want we willen nog de videobanden gaan bekijken met de wedstrijden van deze avond. (Wordt dus een lange nacht)

2240 Hr Broer terug thuis gebracht en dan snel naar huis. Maar niet vooraleer ik de frituur binnenwip voor 'ne groten mè mayonnaise en ne bèrepoet en ...

0002 Hr Computer aan en uiteraard alle berichten lezen op www.synthforum.nl

0030 Hr Sjonge, wat hebben jullie weer een berg berichten gepost. Maar goed, ik heb ze intussen gelezen. Snel nog een kort relaas neerschreven zodat jullie 'even' kunnen meegenieten :luv:

Vanaf 0040 tijd voor voetbaaaaaaaaaaaaaal.

Kortom, ik vond het echt de moeite waard en hoop dat het volgende week in Amsterdam net zo 'pakkend' zal zijn als deze avond.

---
Enkele vaststellingen:

Bij de ingang werden papieren brilletjes uitgedeeld van Clear Channel (marketing rommel dus), gelukkig was ik zo verstandig om deze niet op te zetten want dan zou ik niet veel gezien hebben.

Blijkbaar is dit een nieuwe trend? Ik heb menig mobieltje in de lucht zien gaan om de nodige beelden en geluid naar het thuisfront door te sturen, maar gelukkig was het niet echt storend.

Echt 'jong' volk heb ik niet kunnen bespeuren, ik schat dat de jongste bezoeker minimaal 25 jaar was. Is Kraftwerk dan niet geliefd bij 'The Kids' :confused: Boeie, aan de reacties van de overige bezoekers was het wel duidelijk:

HET WAS ERG GOED :okdan:

't was gewoon superVET om het kort te houden. Als je kan, in Nl. zeker gaan kijken!

Back