Feyenoord :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DJ41

Lid sinds 1834
feyenoord.jpg

ARE YOU WATCHING AMSTERDAM!?
ARE YOU WATCHING AMSTERDAAAAAAAM!?

(Dit is natuurlijk geen aanval op Amsterdammers, maar als Feyenoordfan wil ik nu toch even mijn vreugde hier kwijt/met jullie delen)

na wacht maar af volgend jaar speelt RKC europees voetbal

Kijk, ik ken 41, maar dit vind ik zielig.. waarom Amsterdam erbij gaan halen? Wees blij voor het hele NEDERLANDSE VOETBAL, want Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven en Arnhem gaan geen van allen naar het WK !

Maarja, ik zie ze thuis wel weer verliezen met 1-3 ofzo... die wedstrijd heb je nog lang niet gewonnen.

Ennuh, Cozko, Fietstas? De club die FC Wageningen het failliesement heeft ingeholpen? :[>

:p

Origineel geplaatst door Ralf T
Pfff... Voetbal... Niveau daalt wel hier, hoor :stupid

Mee eens.... Dit threadje had beter bij 'slap geouwehoer' gemogen!8D

Arv

Origineel geplaatst door krz
waarom Amsterdam erbij gaan halen?
:p

Dat was ook maar een grapje, krz... Jij bent toch altijd degene die zegt dat mensen lange tenen hebben?....

En voor de anderen: Als je het geen leuke thread vind, dan hoef je hem niet te bekijken of te replyen!
Mag ook i.d.d. verhuisd worden naar "Slap geouwehoer", want dat is het ook, maar dat is toch niet verboden hier?!

:confused:

Origineel geplaatst door bambamstudio

inderdaad.

Het heeft niets meer met voetbal te maken.....
slaan elkaar de hersens in omdat ze niet tegen hun verlies kunnen.

Dat vind ik weer een onzin opmerking.Ik vind het erg stom dat mensen meteen over hooligans te gaan beginnen, wat heeft dat nou weer met voetbal te maken? Dat is precies hetzelfde als dat mensen over drugs beginnen als ze het woord "Houseparty's horen...

Slaat nergens op...

Re: Feyenoord :)

41, ik had je disclaimer niet gezien. ;)

(Dit is natuurlijk geen aanval op Amsterdammers, maar als Feyenoordfan wil ik nu toch even mijn vreugde hier kwijt/met jullie delen) [/B]

Origineel geplaatst door DJ41

Dat vind ik weer een onzin opmerking.Ik vind het erg stom dat mensen meteen over hooligans te gaan beginnen, wat heeft dat nou weer met voetbal te maken? Dat is precies hetzelfde als dat mensen over drugs beginnen als ze het woord "Houseparty's horen...

Slaat nergens op...

Voetbal = oorlog!
Houseparty's = drugs!

Zo, cliché kip heeft gesproken ;)

Re: Feyenoord :)

als Feyenoordfan wil ik nu toch even mijn vreugde hier kwijt/met jullie delen)

Je hebt groot gelijk, nou nog ff volgende week.
Ben blij dat ik een kaartje heb :)
Zijn d'r nog meer die gaan ?

Greetinx DJ R2, RSI Records

Laatst gewijzigd:
IK BEN PSV FAN!

IK BEN PSV FAN!

Maar natuurlijk ben OOK ik blij dat Feyenoord die Italianen lekker hebben verslagen!
Gebaald als een stekker heb ik toen we de kwart finale verloren van Feyenoord. Maar nu zij doorgaan vind ik het belangrijk dat een Nederlandse ploeg wint!!! Dus hup Feyenoord!!!

Eric

Origineel geplaatst door DJ41

Slaat nergens op...

kan wel zjin, toch een kut sport

===== even off-topic voordat Bamse me weer vermanend toespreekt ;)

Dat is precies hetzelfde als dat mensen over drugs beginnen als ze het woord "Houseparty's horen...

Slaat nergens op...

Helemaal mee eens ;)

Ben in m'n leven op heel wat houseparty's geweest, zeker inde energiehal (eeuwen terug) en heb nog nooit iets van drugsgebruik gezien en of gehoord ;{

===== on topic

Zouden die Italianen donderdag weer met een 2dehands elftal spelen ?

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door dj r2

Zouden die Italianen donderdag weer met een 2dehands elftal spelen ?

Geen flauw idee, Ronaldo was i.i.g. nog (gelukkig) een lachertje. Je kunt aan hem zien dat hij niets wil forceren.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back