Inderdaad, gewoon de tering naar de nering zetten (zoals mijn vader dat zegt).
Als je erg graag iets wilt, moet je je gewoon een tijdje rustig houden op het gebied van uitgaan en spenderingen.
De keren dat ik iets écht wilde aanschaffen, heb ik dat ook gedaan en het voelde ook een stuk beter niet elke zaterdag op stap te gaan en de zondag verrot te zijn.
Voor de rest is een spaarrekening ideaal. Je zet je gear-geld op die rekening en dan kun je er minder snel bij zodat je die ene plaat in de winkel laat liggen of niet bijpint tijdens het uitgaan.
Werkt voor mij ieg prima, aangezien ik ook een lopende gat-in-de-hand ben.
je kunt niet in iemands portomonaie kijken. Soms lijkt het net alsof iemand de lotto heeft gewonnen, maar hij verteld je niet dat ie misschien wel een leninkje heeft lopen. Dat zie je trouwens errug veel bij auto's.. Dure wagens met goedkope mannekes erin..
Origineel geplaatst door Arv je kunt niet in iemands portomonaie kijken. Soms lijkt het net alsof iemand de lotto heeft gewonnen, maar hij verteld je niet dat ie misschien wel een leninkje heeft lopen. Dat zie je trouwens errug veel bij auto's.. Dure wagens met goedkope mannekes erin..
hehe dat zie je best vaak ja, maar dat is zeker met 80% van alle gevallen zo...Maar voor gear zou ik nou echt geen lening nemen....ik werk fulltime en ik verdien best goed. Ik woon in het centrum van Amsterdam, dat maakt het wel weer duur, maar ik hou echt niet veel over van 1 maand
ik heb 1 keer geleend om een jupiter 8 te kopen (had wel een deel van het geld achter de hand in andere analoge synth's voor als het mis zou lopen. toch nooit spijt van gehad.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.