Origineel geplaatst door 6 trak
voorloper van police quest?
Dat is toch verdorie niks minder dan police quest?

Met dat autootje rijden door de stad....oei, wat lastig kon dat zijn. Met sirene aan ging je ook nog dubbel zo hard

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
voorloper van police quest?

de allereerste game computer ooit (1972):
![]()
Magnavox Odyssey
voor de puristen onder ons: hij was geheel analoog!![]()

Origineel geplaatst door mc_kwok
Dat is toch verdorie niks minder dan police quest?
Met dat autootje rijden door de stad....oei, wat lastig kon dat zijn. Met sirene aan ging je ook nog dubbel zo hard![]()
Origineel geplaatst door JEFReak
ik speelde op de c64 altijd een spelletje waar je in het eerste level over pijlen heen moest springen.
Level2 was iest met een piramide trap en daar komen dan stenen naar beneden gerold.
Wasook nog een level met een bad vol piranjaas!
Hoe hete dit spel?

Origineel geplaatst door shortwave
Leg eens uit... hoe kan een computer nou analoog zijn?![]()
Consoles of the early 1970s (Pong and Magnavox Odyssey) were often inaccurately called "analog" but actually used discrete logic.
Origineel geplaatst door JEFReak
ik speelde op de c64 altijd een spelletje waar je in het eerste level over pijlen heen moest springen.
Level2 was iest met een piramide trap en daar komen dan stenen naar beneden gerold.
Wasook nog een level met een bad vol piranjaas!
Hoe hete dit spel?
![]()
![]()
![]()
![]()
wat denk je?Origineel geplaatst door JEFReak
Zelf ook gespeeld? of heb je het opgezocht.

met een heel klein beetje research op het net kom je heel wat titles tegen (vooral voor de 1040STe)Origineel geplaatst door JEFReak
Iemand ook nog iedeeen waar ik misschien nog schijfjes met spelletjes voor de Atari St 1040 kan krijgen?

Falcon Patrol II (the battle continues) toevallig?Origineel geplaatst door JEFReak
err was ook nog zoon leuk 2D spel met een vliegtuig. Dan moest je helicopters neer knallen.

haha)