Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
Dat was idd, wat mij betreft, DE ommekeer in dit genre, hoewel de eerder uitgekomen Blood 2 (The chosen) ook niet erg slecht was overigens.
Zelfs Blood (1) heeft me absoluut niet verveeld, en dat voor een DOS game gebasseerd op de Duke3D engine, maar stukken beter! Deze game zat vol met locatie die verwezen naar bekende films waaronder The Shining bijv.
En natuurlijk de waanzinnige uitspraken van hoofrolspeler Caleb als ie een groepje Zombie's of Cultists naar de eeuwige jachtvelden had gestuurd met z'n soms bizarre wapens zoals the Life Leech of Voodoo Doll.
een cult classic!![]()

Als dat het enige is dat je je nog herinnerd moet er wel heel veel langs je heen zijn gegaan. zeker nooit de full-version uitgespeeld?Origineel geplaatst door Rubmanation
Heb deze game eventjes mogen spele bij een vriend van me toen ik iets van 13 was ofzo...
voetballen met hoofden, waah wat was dat leuk![]()

tsja later... pcies...Origineel geplaatst door Rubmanation
Toch kwam ik er later achter dat ik liever marines neerknal dan zombies (Resident Evil daargelaten)![]()
![]()

Origineel geplaatst door anoniempje
de generatie 2d spelletjes heb ik ook nog wel meegemaakt vanaf 1989 geloof ik, maar dat heeft zo weinig indruk op me achter gelaten dat ik het eigenlijk compleet vergeten ben...............................
maar wat was ik blij dat het 3d tijdperk aanbrak ....................
.Origineel geplaatst door 6 trak
Als dat het enige is dat je je nog herinnerd moet er wel heel veel langs je heen zijn gegaan. zeker nooit de full-version uitgespeeld?![]()

Origineel geplaatst door Nowald
Ik vond dan Virtua Cop relaxter.. en als we het toch over schietspellen hebben doe dan maar Time crisis. In die kasten heb ik echt een vermogen verloren.
Mooier kon niet, eerst beetje uitgaan daar en dan kapot time crisis 3 spelen op de terugweg
Al die schiet rotzooi is relaxt, pointblank ook idd. Maar me echte favo spellen zijn toch wel de sierra adventure spellen van vroeger (larry 1/m 5, police quest) en alles op de NES 8 bit. Ik heb nog niet zo lang terug een SharpTwin Famicom ding gescoord via ebay, de japanse nintendo 8 bitter met een 2.8 inch diskdrive ingebouwd. Inclusief de game waar mario 2 van geripped is op flop.
Denk aan de SEGA CD met "Snatcher". Wat een avontuur. En Knights of Xentar + Cobra Mission op de pc. Aan simcity 1, Alone in the dark, de neo geo, art of fighting, final fight en ga zo maar doorrrrrr
Origineel geplaatst door anoniempje
ja mij hier netzo het begon in 1995 denk ik op vakantie in hongarije, mij veeels te warm in de zon ik kan daar niet tegen dus ik de hele dag in die arcade hallen timecrisis 1 en pointblanc spelen , dat koste daar echt geen drol.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Die hadden dan airco zeker.. want de ' echte' jaren 80 arcade zalen (waar ik dan als kind kwam) waren werkelijk snoeiheet, en geen zuurstof ook want die kasten vraten alle lucht op.![]()
kon me niet voorstellen dat ze toen al airco konden betalen in hongarije, denk dat als je in zo,n warm land uit de zon zit met een beetje tochtende wind dat het al gouw koud voelt vergeleken bij in de zon
. Tenmiste op MSX2.
ben zo ook aan muziek begonnen, via dat FM spul allemaal van Yamaha, voor de MSX.