Timecop
Preset Manager
Van het weekend Far Cry 3 Blood Dragon eens bekeken en dat doet toch wel echt 80's aan! Hele vette game met nog veeeeeel vettere muziek!!
De game:
De muziek:
De game:
De muziek:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eerder post 2000, er is bijzonder weinig 80's te ontdekken qua game play nl... ik vind het eerder retro eind 90's qua stijl...Van het weekend Far Cry 3 Blood Dragon eens bekeken en dat doet toch wel echt 80's aan!

Die Hard was toch een trilogy?80's? Commodore 64 : testdriver
Ghostbusters - Rambo
Boulderdash - wie kent dat nog
Later op de PS1 tomb raider en die hard (heerlijk spel) als ook GT1
op de psII GT 2 waarschijnlijk, of 3?, GTA III en V Rally - of is PS2 al 2000's
Als ik morgen een kermis zie waar je arcade games kan spelen die fighters zijn, shooters of iets met een stuur en ne gaspedaal, I'm in - maar belachelijk genoeg zijn die dingen verdwenen en is 't enkel nog pluche beerkes grijpen en die stomme slots.
Ik zal mijn Amiga weer eens van zolder trekken ( Met Powercartridge en 128MB intern geheugenuitbreiding lol) Last Ninja, Loderunner en niet te vergeten Octamed.
Was dat niet Amiga32?Een Amiga met een Powercartridge?

Nog altijd is konami de koning van de sidescrolling shmups. Eigenlijk is de hele parodius en nemesis/gradius reeks fantastisch. Met voor mij Parodius Da, Nemesis 2 (MSX/Sharp X68000), Gradius 1 en IV in het bijzonder
Gradius Gaiden Stage 2 PSX - YouTube
Konami heeft in 2007 prachtige collecties gemaakt voor de PSP. zeker een aanrader.
Daarnaast is er salamander. voor mij altijd een odd ball geweest in de konami geschidenis. het is indirect een gradius game, maar dan gemaakt voor de VS (onder de naam light force) en europa (meen ik). Gradius scheen te moeilijk te zijn voor de westerlingen![]()

Is die niet uitgebracht voor de PS3?
geinig idd die zij-schuivende schiet hun omhoog met een opgraad systeem,
geeft altijd een goed gevoel wanneer je steeds minder hoeft te doen omdat je allerlei shields en assisterende destructieve gadgets om je heen hebt zweven
wel weer balen als je ze allemaal kwijt bent en je de boel weer opnieuw bij elkaar mag harken![]()