analiseren

analiseren

• ja

Stemmen: 21 40,4%
  • nee

Stemmen: 31 59,6%
  • geen mening

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    52
Origineel geplaatst door fuse
Vanochtend nog in de auto.
Een of ander kwijlnummer van een of andere omhooggevallen nep Idol.
Eigenlijk positief dat die zang te zacht stond, maar degene die het gemixed heeft mag zich schamen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat die gast onverstaanbaar zong. Alsof die teksten uberhaupt zo hoogdravend waren.
Maar qua vakmanschap dus gewoon onder de maat.

mag ik het zeggen? mag ik het zeggen? mag ik het zeggen? mag ik het zeggen? mag ik het zeggen? ??

JIM!!!!

wedden?
dat nummer is zoo slecht gemaakt.. ik hoorde hem op tv, wat een aanslag voor je oren

Nee man! Niet Jim.
Een of andere pik die vast wel bij deze top 10 van Idols zal belanden. (helemaal als je weet dattie 'een van hen' was)

Trouwens werd er ook keihard op de radio door Henk Jan beweerd dat een heel mooi uitziende jonge vrouw door was gegekomen maar niet echt goed kon zingen.
Toevallig kan ik én kwijlen én analytisch luisteren tegelijk, maar als zelfs autotune het niet kan bolwerken zal zij snel naar het TV en/of schnabbelcircuit verdwijnen. En gelukkig maar, want ik heb nu al medelijden met de studiocrew die haar gekrijs op mag gaan nemen.

Want tegenwoordig kun je ook makkelijk autotune herkennen want het wordt schaamteloos gebruikt. Zelfs als FX.

Ik hoor alleen nog maar novation in de dance, af en toe zelf presets, (te gek voor woorden als dat prof's zijn).

Ach ja....

Direct ontopic mode on/

Neen, maar het genieten om naar muziek te luisteren is er enkel en alleen maar mooier op geworden
en het word nog elke dag mooier en magischer

Direct ontopic mode off/

Back