Ludevedu

Maak d'r een liedje over.

Of twee, of meer.

Je moet gewoon ff de tijd nemen om je gewoon kut te voelen, gewoon even de belangrijkste zaken geregeld houden zoals werk en de rekeningen, en verder gewoon ff zwelgen in je verdriet en veel met je vrienden rondhangen.

Zit er nu zelf ook middenin, dus ik weet precies hoe je je voelt.

hmmmm ....... bedenk dat dit waarschijnlijk je eerste keer is je hebt een grote kans dat het niet de laatste keer geweest is hoef daarvoor alleen maar naar mijn eigen verleden te kijken:(
kwestie van gewoon blijven ademhalen en doorgaan met de dingen die je doet het slijt wel en ik kan het weten :)

en wat fuse je als raad gaf is zeer zeker aan te bevelen

Thnx, on top of it zit ik nu ook nog met mijn fokking tentamens, waar ik helemaal geen trek in heb om die te leren. Liedjes maken ben ik mee bezig had het ff een week stil gelegd maar ja je moet toch wat dus ik ben weer aan de slag gedaan, verder is wodka niet mijn pakkie an, ik ben niet zo'n drinker dus ik kan me verdriet ook niet wegdrinken, soms wou ik dat ik een ijskoude klootzak was die geen gevoel had, helaas is meneer weer overgevoelig heel fokking lastig is het..

Origineel geplaatst door Funkadelic
En het slijt ik weet het, maar laat het aub opschieten zodat ik door kan gaan met mijn leven :frons:

* tijd heelt wonden
* en accepteer nu maar dat je het hebt,druk niks weg
gewoon jezelf de tijd gunnen

en fuse gaf de beste tip:D

Origineel geplaatst door Funkadelic
fokking tentamens

da zijn wel erg relaxte tentames ;)
nee grapje. Ik ken het gevoel. Na verloop van tijd slijt het... gewoon veel muziek maken en veel stappuh dan komt alles goed!

suc6

Thnx 4 de reacties ik had kunnen verwachten dat uitgerekend hier het woord muziek maken hier 12 keer in de antwoorden terug komt :) logisch ook. het is ook de beste remedie denk ik. Hbe wel eens eerder liefdes verdriet gehad maar nog nooit zo erg tis moeilijk, moet ik het nou vergeten/niet aan denken/en dus opkroppen, of er gewoon mee dealen en dan door gaan met mijn leven. Het irritante is is dat als ik er nu mee deal dat ik denk ik mijn hele tentamens verneuk, anderzijds wil ik het ook niet opkroppen. Dilemma, maar goed ik weet wel dat ik na deze week een ff een vrouwtje bel die mij ff zal verwennen :D dan denk ik er tenminste niet aan. :halleluja ? hoop ik

je hebt nog een heel leven voor je man, kijk verder....
Je gaat lachen als je hier ooit aan terugdenkt dat je je rot voelde om niks (vergeleken met wat je later allemaal wel niet had meegemaakt dan)

Ja echt

Ik ben nu al iets van 4 jaar vrijgezel dus ik weet niet eens meer wat ludevedu is!! :biertje: :peukie:

Laatst nog eens 'St. Elmo's Fire' bekeken:
'Love Sucks.....'

By the way, funkadelic, kwam deze tegen op een ander forum: ?

Attachments

• fcopy.jpg
    fcopy.jpg
    55,6 KB · Bekeken: 74
heel erg intensief gaan sporten (hardlopen of zo)
helpt ook nog om je hoofd te ledigen voor het blokken

een nachtje stevig doorzakken (slechte periode, tentames en zo)

inderdaad veel tijd met je vrienden spenderen...

voor de minder mentaal gezonden onder ons: ge draait de knop om en geeft het bestuur over
aan een andere persoonlijkheid terwijl jij het even lekker gedissocieerd over laat waaien. :D

meer idealer: je af en toe eens verliezen in je hobbies en de dingen vergeten.

veel van die dingen eisen natuurlijk tijd en veel tijd op. maar als je het wat goed organiseert kan je ze
misschien gebruiken als ontspanning tussen het blokken door?

Je kan natuurlijk ook een aantal ouw vriendinnen opzoeken, zonder dat je rondneukt als een slet (om je eigen
termen te hanteren)... Vrouwen zijn soms goed in troosten. laat ze alleen niet te ver gaan daarin :D

hmm, hopelijk ben je er wat mee. Ik zou ook iets filosofisch uit mijn mouw kunnen schudden van Shopenhauer of
Epicurus of zo... maar ik weet niet of je daar zo veel aan hebt. Volgens Epicurus zal een pijn ofwel niet hevig zijn en daardoor dragelijk zijn voor de lange duur.
Ofwel zal ze wel hevig zijn (bvb ldvd) en dan zal ze niet lang duren...
(zijn mening)

oke, voor ik me verlies in de filosofie ga ik ophouden. het is nu nog een beetje te doen :D

veel sterkte verder! en koppie niet laten hangen!!!!
Sometime, someone, somewhere...

-cloudy

Back