Hardstyle producers???

anthonievos

Stamgast
Hey

Ik ben net nieuw hier, en ik heb zon beetje rond gekeken maar zijn hier wel producers die lekkere stevig beuk muziek maken, Hardstyle, Trance????

Greetsz Dj @ Tony ->-> Anthonie Vos

Ja op dit board zit Sander (Die met dat poesje) is helemaal gek van die stijl. Een van de meest getalenteerde hardstyle producers, dus als je iets wilt weten schoom hem niet een pbtje te sturen. (Hij is nogal verlegen...vandaar)

Origineel geplaatst door smackos
Ja op dit board zit Sander (Die met dat poesje) is helemaal gek van die stijl. Een van de meest getalenteerde hardstyle producers, dus als je iets wilt weten schoom hem niet een pbtje te sturen. (Hij is nogal verlegen...vandaar)

klopt, DE man op dit gebied.. directe url: Sander

Hij zit ook achter the sunclub een zijproject van hem, en dat is niet mis,we mogen best trots zijn met sander dat hij af en toe met ons zijn kennis deelt.

Welkom op het forum.

Er zijn zeker mensen hier die trance/hardstyle maken. Alle muziekstijlen zijn hier wel vertegenwoordigd.

Misschien hardrock niet ofzo, maar het zou me niet verbazen als er hier stiekem toch iemand met z'n raggende gitaar rondloopt.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Welkom op het forum.

Er zijn zeker mensen hier die trance/hardstyle maken. Alle muziekstijlen zijn hier wel vertegenwoordigd.

Misschien hardrock niet ofzo, maar het zou me niet verbazen als er hier stiekem toch iemand met z'n raggende gitaar rondloopt.

C738 summons gemmetje

-C-

Ik respecteer dat wel... Geen woorden maar daden!
En zijn beroemde quote: "Als ik er niet achter sta, sta ik er ook niet voor".
Je wilt niet weten hoe hij zijn Virus C laat krijsen.

in één woord: te gek!

-C-

Ja hakkende sander hier.

ja ik maak vette trance. Vooral als ik dan een paar breezertjes op heb gaat het vet goed.
M'n vriendin (Anita) zingt soms een mooi stukkie over mijn vette muziek.

Ik mot maar weer eens wat gaan maken. Wat ook cool is om het dan keihard af te spelen
als je op je scooter door de stad rijd. Das echt vet gaaf.

:mega:

Back