Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Octavoxx
Ik zoek iets wat het geluid van de Soundcraft Ghost zo dicht mogelijk benaderd, maar dan goedkoper. ?
Origineel geplaatst door PastMidniight
maatje van mij heeft de spirit studio.....32-8 ...zo'n hele grote grijze bak.....ontzettend lelijk , maar een veelzijdige, lekker klinkende tafel.....2dehands aangeschaft voor 1500 piek(nog guldens) .....was volgens mij wel een mazzeltje...in het wild zullen ze een paar honderdjes duurder zijn.....
edit: daarvoor had ie zo'n behringer mx8000 en die klonk als een natte krant als je ze vergeleek.........
'Origineel geplaatst door Almeros
Kan een mixer nou echt zoveel verschil maken in 'het soundje'? Ligt dat niet vooral aan je synths, je eindversterker en je speakers?! (Dis niet aanvallend bedoeld maar als vraag want ik heb hier echt geen ervaring mee maar ben daarom wel benieuwd!)
Origineel geplaatst door krz
'
Speakers en versterker zowieso niet, die geven alleen het geluid weer.

Origineel geplaatst door fuse
Dat had je gedacht, die zijn minstens zo belangrijk omdat je daar aan hoort wat je aan de mix moet veranderen.
Maar 32 kanalen zijn d'r al redelijk wat en dan ga je al richting de middenklassers. Maar eh 2x 01v is niets mis mee hoor.![]()
Ik zit nu zelf te denken aan een Spirit LX7 24 kanaals of een Spirit FX16. Is een van deze mixers een goede keus? Heeft iemand richtprijzen van deze mixers zowel nieuw als 2de hands?
Origineel geplaatst door glennplumber
Zullen we ook nog muziek voor je gaan maken ??
Ik zit nu zelf te denken aan een Spirit LX7 24 kanaals of een Spirit FX16. Is een van deze mixers een goede keus? Heeft iemand richtprijzen van deze mixers zowel nieuw als 2de hands?