Gemiddelde leeftijd

Gemiddelde leeftijd

• jonger dan 16 jaar

Stemmen: 4 3,2%
  • 16 tot 20 jaar

Stemmen: 15 12,1%
  • 21 tot 25 jaar

Stemmen: 39 31,5%
  • 26 tot 30 jaar

Stemmen: 25 20,2%
  • 31 tot 35 jaar

Stemmen: 26 21,0%
  • 36 tot 40 jaar

Stemmen: 6 4,8%
  • 41 tot 50 jaar

Stemmen: 6 4,8%
  • ouder dan 50 jaar

Stemmen: 3 2,4%

• Totaal aantal stemmers
    124
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Gemiddelde leeftijd

Re: Re: Gemiddelde leeftijd

Origineel geplaatst door Racy Dieven
En heb je naar aanleiding van je enquete al de gemiddelde leeftijd
uitgerekend? Ik ben namelijk doodsbenieuwd.

Halfweg krib & kist,
ISPdeRuiter

Het was niet echt de bedoeling om de gemiddelde leeftijd te berekenen, maar eerder om de verdeling over de verschillende leeftijdsgroepen te kennen (beetje verkeerde omschrijving ;) ). ... maar als je't dan toch wil weten: op dit moment (wo 05/02/2004 11:20) is de gemiddelde leeftijd 29.17 jaar (66 stemmen).

Wat ik niet verwacht had, is dat de klasse tussen 31 en 35 jaar zo goed vertegenwoordigd is. Mijn veronderstelling dat het hoofdzakelijk om een 'jong' publiek ging, was dus verkeerd (no offence voor de 'oudjes' ... zit zelf ook met 36 lentes in de hogere regionen :)

:doei:

Origineel geplaatst door gemmetje
U kent het wel:

Opa draait verdwaasd aan de slinger, oma pikt af en toe een balletje uit de draaiende bal en andere opa roept vervolgens het nummertje wat op het balletje staat door z'n dichtgezeverde microfoon heen.

Alle SF-ers met een mooi houten plankje voor de neus en 'n zakje dubbeltjes om de afgeroepen nr-tjes af te dekken.

ring a bell ??
dat lijkt verdomd veel op Bingo... dat ken ik wel (en de rest van noord nederland ;))

en de jonkies nemen de leiding over!!! :D

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
ik dacht dat mensen tussen de 16 / 20 wel meer vertegenwoordigd waren hier :confused:

:D Die hebben straf en mogen een maand niet internetten.

Ik ben ook nog zo'n jonkie van 19 met al veel te veel spul :D

Origineel geplaatst door Orabidoo
Ik ben ook nog zo'n jonkie van 19 met al veel te veel spul :D

Ruilen? Ik jouw spul? Jij mijn stress!:D ;)

Re: Re: Re: Gemiddelde leeftijd

Re: Re: Re: Gemiddelde leeftijd

Origineel geplaatst door Danny
Het was niet echt de bedoeling om de gemiddelde leeftijd te berekenen, maar eerder om de verdeling over de verschillende leeftijdsgroepen te kennen (beetje verkeerde omschrijving ;) ). ... maar als je't dan toch wil weten: op dit moment (wo 05/02/2004 11:20) is de gemiddelde leeftijd 29.17 jaar (66 stemmen).

Wat ik niet verwacht had, is dat de klasse tussen 31 en 35 jaar zo goed vertegenwoordigd is. Mijn veronderstelling dat het hoofdzakelijk om een 'jong' publiek ging, was dus verkeerd (no offence voor de 'oudjes' ... zit zelf ook met 36 lentes in de hogere regionen :)

:doei:

De gemiddelde leeftijd is de tijd, die men gemiddeld leeft; dit in scherpe tegenstelling
tot de levensverwachting. Dat is meer op het terrein van de K.N.M.I., Meteo con zult,
wijlen Gerard Croiset of als het heel erg tegenzit Jo Manda.

Ook goedesnachts agent,
ISPdeRuiter

Voor de wiskunde knobbels onder u. Is je gemiddelde leeftijd niet de helft van je eigen leeftijd?
Voel ik me ineens een stuk jonger . . .:confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back