Danny
DAW-less puzzelaar °1967
Re: Re: Gemiddelde leeftijd
Het was niet echt de bedoeling om de gemiddelde leeftijd te berekenen, maar eerder om de verdeling over de verschillende leeftijdsgroepen te kennen (beetje verkeerde omschrijving
). ... maar als je't dan toch wil weten: op dit moment (wo 05/02/2004 11:20) is de gemiddelde leeftijd 29.17 jaar (66 stemmen).
Wat ik niet verwacht had, is dat de klasse tussen 31 en 35 jaar zo goed vertegenwoordigd is. Mijn veronderstelling dat het hoofdzakelijk om een 'jong' publiek ging, was dus verkeerd (no offence voor de 'oudjes' ... zit zelf ook met 36 lentes in de hogere regionen

Origineel geplaatst door Racy Dieven
En heb je naar aanleiding van je enquete al de gemiddelde leeftijd
uitgerekend? Ik ben namelijk doodsbenieuwd.
Halfweg krib & kist,
ISPdeRuiter
Het was niet echt de bedoeling om de gemiddelde leeftijd te berekenen, maar eerder om de verdeling over de verschillende leeftijdsgroepen te kennen (beetje verkeerde omschrijving
). ... maar als je't dan toch wil weten: op dit moment (wo 05/02/2004 11:20) is de gemiddelde leeftijd 29.17 jaar (66 stemmen).Wat ik niet verwacht had, is dat de klasse tussen 31 en 35 jaar zo goed vertegenwoordigd is. Mijn veronderstelling dat het hoofdzakelijk om een 'jong' publiek ging, was dus verkeerd (no offence voor de 'oudjes' ... zit zelf ook met 36 lentes in de hogere regionen