gijs
.
Hm, ok, ben met mijn eerste stappen op synthgebied bezig en wil binnenkort een nieuwe bak kopen omdat ik mijn dx200 nu wel helemaal ken
Ik ben nog altijd erg into Kraftwerk/Jarre/Schultze e.d. en ben op zoek naar zulk een geluid in VA-bakken. Tot nu toe vond ik die vrij vlak en clean klinken.
Ik heb laatst echter een Virus C gehoord/gezien en dat klonk fantastisch, maar niet qua prijs! Als alternatief denk ik nu aan een Novation KS-4. Natuurlijk legt die het af op het gebied van poloyphony/multi-timbraliteit/functionaliteit, maar waar het me vooral om gaat is dus de warmte/dikte van de geluiden.
In de demo's op het net vind ik de K-serie erg clean klinken t.o.v. de Virus. Is dit daadwerkelijk zo of ligt dit meer aan de kwaliteit/creativiteit in de demo's?
Please help me voordat ik me een rib uit mijn lijf betaal aan een Virus
Ik ben nog altijd erg into Kraftwerk/Jarre/Schultze e.d. en ben op zoek naar zulk een geluid in VA-bakken. Tot nu toe vond ik die vrij vlak en clean klinken.Ik heb laatst echter een Virus C gehoord/gezien en dat klonk fantastisch, maar niet qua prijs! Als alternatief denk ik nu aan een Novation KS-4. Natuurlijk legt die het af op het gebied van poloyphony/multi-timbraliteit/functionaliteit, maar waar het me vooral om gaat is dus de warmte/dikte van de geluiden.
In de demo's op het net vind ik de K-serie erg clean klinken t.o.v. de Virus. Is dit daadwerkelijk zo of ligt dit meer aan de kwaliteit/creativiteit in de demo's?
Please help me voordat ik me een rib uit mijn lijf betaal aan een Virus