Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

BizziBee

Ingeburgerd
Okee, heb Omiel's idee maar even uitgevoerd dan... :)

Ik heb zelf ooit een MicroQ van de Acid Junkies gekocht...

Who's next?

Wat heet bekend

Wat heet bekend

Ik heb onlangs een Korg Z1 gekocht van Marc Eyckermans. Misschien geen bekende muzikant maar toch zeker een referentie op het vlak van geluiden ontwerpen, vooral dan voor de Yamaha EX.

Wat ik graag zou kopen, en van wie, dat is de Yamaha CS80 van Vangelis.:{

ik heb mijn yamaha rm1x gekocht van bjorn van de feedback in utrecht ;)

tenminste, hij rekende em met me af :D

Ik heb van Ed Bouten een simmons SDS 8
gekregen !

Origineel geplaatst door Transistor

Gekregen?

gekregen

Ed Bouten heeft ooit een een nummer 1 hit gehad met een 'net-voordat-happy-in-werd' hardcore nummer (je weet wel zoeen die love in de titel heeft)

het schiet me net te binnen maar ik heb een aantal jaar geleden de roland w30 van dj premier ( van gangstar) overgenomen. ik kwam er eigenlijk pas achter dat ik hem ging ophalen. ik moest er wel nog een stroomadaptor bij kopen.
nou zou je zeggen wat moet hij nou hier ... maar hij was hier gestationeerd in een amerikaanse legerbasis

Origineel geplaatst door Yawgmoth

Gratz,

Heb er ook 1 en ben er behoorlijk wijs me :)

Greetz,

Yawgmoth

hehe. ik heb em nu al bijna twee jaar. morgen is de vuurdoop, dan ga ik voor het eerst een complete liveset (bijna een uur lang) ermee doen ... gaat overigens wel lukken hoor :D

Origineel geplaatst door zoe
het schiet me net te binnen maar ik heb een aantal jaar geleden de roland w30 van dj premier ( van gangstar) overgenomen. ik kwam er eigenlijk pas achter dat ik hem ging ophalen. ik moest er wel nog een stroomadaptor bij kopen.
nou zou je zeggen wat moet hij nou hier ... maar hij was hier gestationeerd in een amerikaanse legerbasis

Niet de minste......

Origineel geplaatst door bob303vs909
ik ben ook in de studio geweest van Aux88

die vette rave-techno uit begin jaren 90?

Mijn TR-909 komt uit DJ Paul's studio of uit DJ Paul Elstak's studio. Ik weet het niet meer precies, want ik was volledig van de kaart toen ik daar een TR-909, TB-303, Yamaha Pro-mix, JV2080, Matrix-1000, S3000xl en MDC-1 ging halen... :) Wat een tijd was dat.

DJ paul en Paul elstak is dezelfde persoon dus dat zalook wel dezelfde studio zijn :o

Back