Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iemand zegt dat ie een plaat mooi vind en meteen begint ie over kotsen en dergelijke. Respecteer iemand anders zijn of haar mening nu eens een keertje.Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ik vind Smackos zijn grappen erg leuk, dus van mij mogen ze blijven staan. Zelf vind ik ook dat Smackos moderator moet worden gemaakt van het synthforum.
Origineel geplaatst door smackos
Mag ik dan wel zeggen 'dat gaat bij mij regelrecht de prullebak in'?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Iemand zegt dat ie een plaat mooi vind en meteen begint ie over kotsen en dergelijke. Respecteer iemand anders zijn of haar mening nu eens een keertje.
Dit bewijst maar weer eens waarom de bijdrage van smackos zo waardevol is.. Dit gaat toch helemaal niet meer over de vraag naar mooie intros, maar alleen nog maar: "Hoe kan ik weer trance afzeiken.." OT aub.Origineel geplaatst door Headroom11
bah, oegstgeest. ze hebben daar zeker niet van die mega-discotheken om die perverts een uitlaatklep te geven.
of juist wel, en ze speelde die intro van die sensation cd, waar sommige mensen van gaan kotsen, maar deze man werd heel geil, zag alleen maar minderjarige meisjes en op-zich-zelf(en-tiesto)-geilende jongens....dus trok ie op pad om de brievenbussen in de buurt onveilig te maken.
het zou verboden moeten worden(maar wat)
mooie tank smackos, hoeveel kost het om hem te huren? leuk voor bij de nieuwe vide, lekker door dat bagger terrein scheuren en een trancefeest in het oliehuis in te vallen.
Origineel geplaatst door Headroom11
sorry, on topic dan maar (ik dacht dat trance intro's het topic was?)
Origineel geplaatst door Chinetti
Volgens mij is trance intro's ook het topic.

Origineel geplaatst door Bass
Het zal toch niet... ik ben weg ...![]()
Wat zou jij draaien?