Vette intro's ...

Okee dan........de mooiste intro van allemaal:

De heerlijk vage synth-vernekkende intro van:

Fly like an eagle - Steve Miller Band

Ik vind Smackos zijn grappen erg leuk, dus van mij mogen ze blijven staan. Zelf vind ik ook dat Smackos moderator moet worden gemaakt van het synthforum.

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ik vind Smackos zijn grappen erg leuk, dus van mij mogen ze blijven staan. Zelf vind ik ook dat Smackos moderator moet worden gemaakt van het synthforum.
Iemand zegt dat ie een plaat mooi vind en meteen begint ie over kotsen en dergelijke. Respecteer iemand anders zijn of haar mening nu eens een keertje.

Mag ik dan wel zeggen 'dat gaat bij mij regelrecht de prullebak in'?

tigertank.jpg

Artist impression by Jamie.

Origineel geplaatst door smackos
Mag ik dan wel zeggen 'dat gaat bij mij regelrecht de prullebak in'?

Alléén als het een zinvolle bijdrage aan de thread is.

;)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Iemand zegt dat ie een plaat mooi vind en meteen begint ie over kotsen en dergelijke. Respecteer iemand anders zijn of haar mening nu eens een keertje.

Als iemand een bepaalde plaat "zum kotzen" vindt, dan is dat ook een mening. Een sterke weliswaar, maar ik krijg ook altijd braakneigingen van het merendeel van die epische kaas-trance. Nu zeg ik dat vaak ook niet, omdat mij dit zelf niet zo kan boeien. Maar van iemand die dat soort muziek goed vindt, heb ik wel het idee dat zo'n persoon totaal geen smaak heeft. En dat mag best gezegd worden. Er is een spreekwoord dat zegt: "Over smaak valt niet te twisten". Ik heb dat altijd ongelofelijke bullshit gevonden. Over smaak valt uitstekend te twisten, en iemands anders mening respecteren? Dan moet het wel een goed doordachte mening zijn. Zoniet, dan niet.

Ook een leuk intro (of is het meer een binnen"komer"?):

De bewoonster van een huis aan de De Kempenaerstraat in Oegstgeest kreeg vanochtend de schrik van haar leven. Ze zag rond 07:15 uur een man voor de deur staan die door de brievenbus naar binnen gluurde. Toen de man haar ook in de gaten kreeg, stak hij zijn geslachtsdeel door de brievenbus naar binnen.

De vrouw heeft nu aangifte gedaan bij de politie. Deze is nu op zoek naar getuigen die de man, met een zwarte muts en een kort zwart nylon jack, hebben gezien.

(had die man nu een lul of een zwarte muts?)

bah, oegstgeest. ze hebben daar zeker niet van die mega-discotheken om die perverts een uitlaatklep te geven.

of juist wel, en ze speelde die intro van die sensation cd, waar sommige mensen van gaan kotsen, maar deze man werd heel geil, zag alleen maar minderjarige meisjes en op-zich-zelf(en-tiesto)-geilende jongens....dus trok ie op pad om de brievenbussen in de buurt onveilig te maken.
het zou verboden moeten worden(maar wat)

mooie tank smackos, hoeveel kost het om hem te huren? leuk voor bij de nieuwe vide, lekker door dat bagger terrein scheuren en een trancefeest in het oliehuis in te vallen.

Origineel geplaatst door Headroom11
bah, oegstgeest. ze hebben daar zeker niet van die mega-discotheken om die perverts een uitlaatklep te geven.

of juist wel, en ze speelde die intro van die sensation cd, waar sommige mensen van gaan kotsen, maar deze man werd heel geil, zag alleen maar minderjarige meisjes en op-zich-zelf(en-tiesto)-geilende jongens....dus trok ie op pad om de brievenbussen in de buurt onveilig te maken.
het zou verboden moeten worden(maar wat)

mooie tank smackos, hoeveel kost het om hem te huren? leuk voor bij de nieuwe vide, lekker door dat bagger terrein scheuren en een trancefeest in het oliehuis in te vallen.
Dit bewijst maar weer eens waarom de bijdrage van smackos zo waardevol is.. Dit gaat toch helemaal niet meer over de vraag naar mooie intros, maar alleen nog maar: "Hoe kan ik weer trance afzeiken.." OT aub.

Ik vind Automat - Automat wel een hele dikke plaat om als intro te gebruiken, of Throbbing Gristle - Hot on the Heals of Love (check out deze mix die ik deed, daar zit 'ie in). Afhankelijk van de set wil een nummer als Reagan Youth - Degenerated of X - I Don't Wanna Go Out er ook nog wel 's in. Maar de ultieme intro plaat is toch well Decadence - On and On (Fears Keep On). Succes verzekerd, mensen komen gegarandeerd naar je toe en willen allemaal weten wat je draait en je krijgt een hoop gratis drankjes van het publiek!

sorry, on topic dan maar (ik dacht dat trance intro's het topic was?)

meestal geen echte intro nodig, want het feest is al aan de gang, en dan moet er vaak meteen gedanst worden(of verder met de wazige muziek, afhankelijk van het feest)
maar Do You Know Squarepusher werkt wel, heerlijk euforisch, maar dan niet in een trance-euforie.

of als je toch ergens een beetje aan het begin van een nieuw gedeelte van de avond staat(en er is publiek) dan een of andere vage soundtrack ofzo. science fiction doet het meestal wel goed.

Chemical Brothers - Block rockin beats
Garbage - Temptation waits
Mike Oldfield - Tubular bells

Vetste :

Janet Jackson - Control (Jimmy Jam & Terry Lewis productie)

Origineel geplaatst door Headroom11
sorry, on topic dan maar (ik dacht dat trance intro's het topic was?)

Volgens mij is trance intro's ook het topic, dat was wel wat ik in gedachte had toen ik deze platen opsomde. Ik zou wat ik net noemde dan ook met alle liefde draaien op een trance avond (decadence en automat heb ik trouwens ooit 's gedraaid in zo'n duitse Techno tempel aan het Bodemmeer).

Origineel geplaatst door Chinetti
Volgens mij is trance intro's ook het topic.

Het zal toch niet... ik ben weg ...:doei:

Origineel geplaatst door Bass
Het zal toch niet... ik ben weg ...:doei:

Waarom nou weg gaan? Ik ben wel benieuwd wat een niet trance dj op zo'n trance feestje zou draaien, al dan niet om het publiek 's flink te stangen. Lijkt me wel leuk als zo'n kereltje in het publiek, die net 20 euro heeft betaald om z'n golfje te parkeren, 50 euro heeft neergeteld om binnen te komen en zich conform het thema van het feest in het Armani wit heeft gekleed en voor 200 euro aan bonnen heeft gekocht met een dure pil in z'n mik als eerste plaat Janet Jackson krijgt voorgeschoteld.

Kortom: trance intro's :) Wat zou jij draaien?

trance...............................................................:r
ik dacht ik gooi wat goede producties erin , maar nee het gaat weer over trens.....=(

post dan niks

Syndicate of Law - Countdown 2000 (van Right on Time plaat)

Hey Beatbrother,

Probeer eens èèn van de mixen van het nummer "Amazon" van "Midway", misschien was het dat wat je gehoord hebt.

;)

Back