Zijn dat niet gewoon de uiteinden van de register knoppen?Origineel geplaatst door wouw
Ik zie ook wat draaiknopjes op de orgels ( onder minimoog D en minimoog voyager) welke niet op een 310 zitten.
Dank voor de fijne plaatjes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zijn dat niet gewoon de uiteinden van de register knoppen?Origineel geplaatst door wouw
Ik zie ook wat draaiknopjes op de orgels ( onder minimoog D en minimoog voyager) welke niet op een 310 zitten.
Origineel geplaatst door jgeers01
Zijn dat niet gewoon de uiteinden van de register knoppen?
Tuurlijk! Die poeremetator had ik ook nog niet eerder gezienOrigineel geplaatst door wouw
Toch is het orgel gemod: de bovenplank is verlengd om plaats te bieden aan de moog![]()
Ik teken vast in voor de DVDThe pictures are from yesterday. The playlist was Oxygene 1-6 and was 100% live. Besides JMJ himself, Francis Rimbert, Dominique Perrier and Claude Samard were on stage as band as we know it from earlier. It was a concert with no actual audience. As it looks now, it was made for a forthcoming DVD, perhaps related to the celebration of the Oxygene album being 30 years old.

Origineel geplaatst door HEXAGON
dit is wel de maxpost die ik ooit op SF gelezen heb,jmj vergelijken met Beethoven en groot componist noemen...
Bedankt voor het compliment. Je ziet 't zoals je 't wil zien...
LJ Cool D is maxfan van JMJ (z'n muziek) maar ja, we blijven nuchter: misschien is beethoven iets te hoog gegrepen.
Haydn beter?
gr LJ
Wat staat hier allemaal aan onbekende apparaatjes op dat orgeltje? Anybody?

Origineel geplaatst door LJCoolD
Origineel geplaatst door HEXAGON
dit is wel de maxpost die ik ooit op SF gelezen heb,jmj vergelijken met Beethoven en groot componist noemen...
Bedankt voor het compliment. Je ziet 't zoals je 't wil zien...
LJ Cool D is maxfan van JMJ (z'n muziek) maar ja, we blijven nuchter: misschien is beethoven iets te hoog gegrepen.
Haydn beter?
gr LJ
Ik begrijp een vergelijking met Beethoven wel (ik zeg niet dat hij even groot is overigens). De invloed die Jarre op de electronische muziek heeft gehad en dus op de popmuziek is groot (groter dan wordt toegegeven). Vooral in de (Euro) House die bijvoorbeeld Tiësto maakt e.d. Toch muziek waar veel mensen op los gaan. Oxygene 4 is een tune geworden die eenieder als je het voorfluit wel kent. Zo simpel van compositie maar zo sterk. Beethoven was ook een "Tune" componist. Het moet nog maar blijken hoe invloedrijk Jarre is na zijn dood. Beethoven heeft al iets meer tijd gehad..
Ik wil nog 1 ding over Jarre kwijt. Hij heeft zo'n fantastische start gemaakt, WAAROM lukte het hem niet om dit voort te zetten!? Het lijkt wel dat ijdelheid en imago het jammerlijk genoeg hebben gewonnen van inspiratievolle muziek maken. Jammer, heel jammer...
Origineel geplaatst door Ramirez
the Art of noise.
Origineel geplaatst door trancemo6
MIJN HELD
![]()
Ik ben achter moments in love al jaren aan het zoeken. Je bent nu echt officieel een held voor me. Ik kon me niet meer herinneren hoe die groep noemde.
Origineel geplaatst door Ramirez
-Sarah Brightman (La Luna)
... maar ik wil deze thread niet verder off topic brengen

Origineel geplaatst door Danny
![]()
![]()
(vooral die bewerking van Scarborough Fair ... kippevel)
...... maar ik wil deze thread niet verder off topic brengen
![]()
![]()
Origineel geplaatst door astronaut
Ik begrijp...l iets meer tijd gehad..
Ik wil nog 1 ding over Jarre kwijt. Hij heeft zo'n fantastische start gemaakt, WAAROM lukte het hem niet om dit voort te zetten!? Het lijkt wel dat ijdelheid en imago het jammerlijk genoeg hebben gewonnen van inspiratievolle muziek maken. Jammer, heel jammer...