beestachtig
ja ja ja ja
hmm.... in JJ os kan het sowieso met de je q link sliders.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik heb een tijdje geleden de dvd gezien van Disco D, waarin hij zijn pro tools gekoppeld heeft aan zijn mpc1000. In pro tools maakte hij toen samples, knippen en slepen naar een andere spoor, deze hele rij samples selecteerde hij en exporteerde hij naar zijn mpc als files.
De dvd is van een vriend in Canada en heb hem dus niet hier. Kan iemand mij vertellen hoe hij dit gedaan heeft???
Dat moet dan export naar wav zijn geweest. En in je MPC moet je ze dan toch handmatig nog gaan laden.
nope.. het was 100% zeker export as files en ze stonden meteen in de mpc

ik zou zeggen check de DVD van Dicso D.. hij heeft een stuk of 10 hoofdstukken als tutorial.. daarin vertelt hij hoe hij dit doet. Ik zit echt niet uit mijn nek te mpc-en![]()
ik ken hem door en door. Het is bouncen, of naar memorykaart of hd gooien 
En ik ook nietik ken hem door en door. Het is bouncen, of naar memorykaart of hd gooien
![]()
oh ja natuurlijk zit er een memory kaart of hd in.. ik heb beide en hoogstwaarschijnlijk had Disco D ook een HD erin.. maar dan nog.. DE functie om die samples te exporteren als files zoals hij dat doet.. dat is de vraag.
Het kan zelfs niet met het alternatieve OS zover ik weet.
Wat jij misschien bedoelt met export as files in protools, dat je het rijtje gesecteerde kunt opslaan, en ditmaal in plaats van op de computer op te slaan, sla je het op op de hd of mc van de mpc1000 maar dan werkt hij gewoon als cardreader, en dan zul je ze alsnog de mpc uit usb mode moeten halen en ze handmatig moeten inladen op de mpc1000.
)Volgens mij liet Disco namelijk ook zien dat je in PT je HD van de MPC kan zien... hoogtwaarschijnlijk doet ie gewoon export as files naar die HD.. de MPC ontvangt dan alleen maar.

Voila, dat is de enige data verbinding die je tussen je pc en je mpc kan leggen (afgezien van dig in out en midi natuurlijk).
Ik kom misschien wat eigenwijs over maar een andere mogelijkheid is er echt niet, nouja succes ermee
edit> oke je bent er ?![]()
![]()
bijna want ik kan nog steeds niet vinden in mijn PT mpowerd hoe ik de HD zie van mijn mpc en hoe ik export files kan doen.
De hd moet er wel bij staan, als je je mpc op usb mode zet, en dan mount, dan wordt het gewoon een harde schijf op je pc als het ware. Misschien even de juiste drive letter zoeken ?
Of heb je de mpc niet in usb mode staan, of vergeten mount te drukken ?