Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Thoraval
hee
dat is een goeie
dat ga ik zo es proberen. cheers!
Om alle instellingen (waaronder FX1, 2 en MASTER FX) te bewaren moet je SAVE ENTIRE MEMORY kiezen. Zie blz 78 in de handleiding.Origineel geplaatst door Thoraval
om niet zoals de anderen meteen een nieuwe topic te openen dan maar weer in deze:
Mijn vraag: is er een mogelijkheid om te settings te saven? Hiermee bedoel ik vooral mijn master effect settings. Elke keer als ik mn mpc weer aan zet moet ik bij effects>master effects steeds weer mn EQ aanpassen en vooral mn master compressor aanzetten. Is er een manier om deze settings te bewaren?
Alvast bedankt.
Origineel geplaatst door cowbell
Om alle instellingen (waaronder FX1, 2 en MASTER FX) te bewaren moet je SAVE ENTIRE MEMORY kiezen. Zie blz 78 in de handleiding.
Als je altijd met dezelfde instellingen wilt opstarten kun in het SAVE ENTIRE MEMORY menu ervoor kiezen dat het een 'Autoload' folder wordt (zie blz 79).
en het is ook nog es heeeeeel makkelijk 
De timing problemen uit de begin periode zijn opgelost met huidige OS. In het begin was het drama maar sinds 1.0.7 vind ik 'm gewoon strak. Hopelijk blijft dat zo met 2.0 maar daar heb ik wel vertrouwen.Origineel geplaatst door Arv
Aangezien ik zit te dubben om een MPC1000 te kopen, wie kan mij verzekeren dat de timing gewoon perfect is? Ik heb wel eens gehoord dat ie wat 'sloppy' is mbt timing. Wie weet er meer?
R
Origineel geplaatst door Arv
Aangezien ik zit te dubben om een MPC1000 te kopen, wie kan mij verzekeren dat de timing gewoon perfect is? Ik heb wel eens gehoord dat ie wat 'sloppy' is mbt timing. Wie weet er meer?
R

Origineel geplaatst door Acidfever
Gaan we vloeken mister Rs7000?![]()

Origineel geplaatst door Arv
Ze wil een vriendinnetje.. Maar de RS is wel de baas hoor.![]()
Origineel geplaatst door mikemix
Wat kan de MPC1000 wat de RS niet kan?
Origineel geplaatst door mikemix
Wat kan de MPC1000 wat de RS niet kan?

Origineel geplaatst door Roel
kun je niet beter nu een nieuwe blauwe kopen met 128mb geheugen voor 900 euro ?
stakkers. dus maar elders besteld