Vrouwen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De topic een beetje doorgelezen te hebben word beweerd dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in synthesizers, toch spelen opvallend veel vrouwen op een theremin naar mijn idee zelfs vaker dan mannen.

Wel graag spelen, maar zelf niks in hun handen nemen. Zo kennen we ze he, de vrouwtjes. :P ;) :D

Ja die meid van Insomnia, denk niet dat veel mannen zo kunnen spelen ;)
Zo'n ''real doll' heb je niets aan tenzij dat je altijd het ''voortouw'' neemt :eureka:
Daar hoor ik ook niet bij, laat liever de vrouw al het werk doen :D

Een veel gebruikte synthesizer en speciaal gebouwd voor vrouwen is natuurlijk de staaf-oscillator ook verkrijgbaar met suboscillator met een zaagtand.

Ik zou wel luisteren :D

Attachments

• synthi-09.jpg
    synthi-09.jpg
    60,6 KB · Bekeken: 99
ik was sarcastisch he?
Ik weet heus wel wie Veronica is en die She's in Partys remix vind ik geweldig.
Was gewoon even een lijstje van vrouwen die ik zeker bewonder om wat ze doen/kunnen.
Peaches moet er ook nog even bij natuurlijk:
456046270_fa6a5db9d8.jpg

2939816405_5b9be9b79c.jpg

ja, je raad het al, een model, die synths zijn van haar vriendje, misschien dat ze wel eens wat op die basgitaar doet...wat ...MInimal Wave..nooit van gehoord....

ladytron.jpg

Miss Djax, Allen Alien, Magda, Miss Kitten, Shinedoe, ook alleen heel lelijke vrouwen die NIKS, kunnen met synths, en draaien...nee..dat al helemaal niet..
en labels runnen....
..nee vrouwen en syths, das echt niks...daar ben ik nu wel van overtuigd...NOT

bakkes jongeh

ellen allien doet het best lekker, de groove in d'r live mixes kunnen vele deejees van het andere geslacht een puntje aan zuigen. In ieder geval probeert ze wat origineels en vaak genoeg heeft dat een lekkere flow, en dat stabiele statische wat wel gewaardeerd word kan ze ook gewoon

daarentegen de rest van je rijtje kan ik alleen maar beamen dat ze beter kunnen gaan beeldhouwen

everynun.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Delia_Derbyshire

Vet en bedankt voior de tip.

die dubbel LP waarvan je de achterkant ziet 1985-1995 heb ik ook(oh nee da's de CD)
die is echt kicke ik weet alleen niet oftie nog te krijgen is
maar zeker de moeite waard

die dubbel LP waarvan je de achterkant ziet 1985-1995 heb ik ook(oh nee da's de CD)
die is echt kicke ik weet alleen niet oftie nog te krijgen is
maar zeker de moeite waard

Cd's doe ik niet meer aan maar ben al aan het zoeken op discogs :) Maar dat filmpje is wel van vinyl opgenomen zo te horen dus er is hoop.

VER voor haar tijd uit. met name de doctor who openings theme is fenomenaal!
mja... een tijd ver vooruit zijn dat kan je pas achteraf nutuulk zeggen (wat opzich ook logisch is) maar...
die tune kwam vooral voort uit de beperkte middelen om electronische muziek te maken/sequencen en daardoor klonk het dus ook zo out of this world temeer ook omdat er niets van die orde qua stijl aan vooraf ging nutuulk...

je kan een bepaalde style etc daarom ook pas na verloop van tijd in een breder perspectief gaan zien... :koffie:

het doctor who thema is redelijk fenomenaal te noemen al was het alleen al door de techniek...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back