6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
jeuz...Origineel geplaatst door Raph
voor 400 euro heb je zo'n ding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jeuz...Origineel geplaatst door Raph
voor 400 euro heb je zo'n ding
Origineel geplaatst door olafmol
komt goed uit onze test, tenminste als je een beetje met computers overweg kunt want er zit geen fancy software bij
Origineel geplaatst door Bartology
De PC ziet het dingetje toch gewoon als Harde schijf??
Origineel geplaatst door olafmol
klopt maar dat is bij bijna al die dingen zo (behalve bij de Rio's, maar daar heb je weer shareware die dat wel toelaat) ..maarrrrrr....mijn oma die snapt dan niet hoe ze een liedje van CD naar mp3 klrijgt en vervolgens op haar iRiver en vervolgens ook nog eens de mp3 tags gescanned in een playlist op de mp3-db van de iRiver..... dat mag je lekker allemaal zelf uitvogelen met iRivers, dus meer voor nerds geschikt, bij bv Rio, iPod, Creative enzo zit nette management software die soms ripped en encoded, maar altijd het beheer van playlists en mp3-database voor je doet
Origineel geplaatst door Bartology
..maarrrrrr.... ik ben niet je oma :confused:

Origineel geplaatst door Raph
Ik heb hem dan ergens kunnen kopen (de iaudio M3) en wat ik er tot nu toe van kan zeggen is dat hij een heerlijke dikke bass heeft en ik geniet van al mn techno muziek.
Origineel geplaatst door D-mike-E
De NX (weet verschil het niet, ziet er alleen hetzelfde uit) staat bij http://www.computer-land.nl/ voor € 109,-. Maar ja... zo'n ding heeft maar 128Mb. En die jij aangeeft heeft dat ook (of max. 256). Lijkt me niet handig.
Er staat ook een Creative ZEN30 + Travelsound 30Gb voor € 329,-. Humm... dat klinkt wel als erg veel Gb-tjes! Als die nu eens een paar tientjes gat zakken...
Ik heb hem dan ergens kunnen kopen (de iaudio M3) en wat ik er tot nu toe van kan zeggen is dat hij een heerlijke dikke bass heeft en ik geniet van al mn techno muziek.
Uhmm....:confused: ik volg je niet, ik praat over de iaudio m3 die 20 gig heeft.